Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt info


Calina

Recommended Posts

Siden var veldig tøff den, men kanskje du kunne ha bytta ut den banneren helt oppe til din egen? med hunden din elle noe? Men siden var ellers kjempe tøff :P :P

Jeg har lyst til det, men aner ikke åssen.... :) det er jo tross alt sånne ferdigsider, så jeg vet ikke om det går heller.. :)

Den var finere enn den du hadde før, men jeg synes at denne layouten blir litt grå og trist.

Syns du ? hos meg har den et litt sånn grå/beige skjær i seg, så jeg syns ikke den var sååå trist. smile.gif det kule er jo at datoen oppdateres,og så syns jeg det er litt morro at det blir som å bla i en avis.

:)

Endret av Mod: slo sammen dobbelpost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sånn - nå tror jeg at jeg er fornøyd...-har fjernet orginale bilder i templates`ene,og fått helt ny vri på ting.. :(

-er dette bedre syns dere ??

Syns siden din ble drit rå jeg kjempe stilligt :( kjempe fin hund og må jeg si veldig fine bilder du har tatt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff side. (Og en veldig stilig hund). Jeg liker fargene godt.

Par småting:

Bruker Firefox, og der er i hvert fall stamtavla litt uoversiktlig og vanskelig å lese.

Dagboka tar lang tid å laste ned pga mye bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff side. (Og en veldig stilig hund). Jeg liker fargene godt.

Par småting:

Bruker Firefox, og der er i hvert fall stamtavla litt uoversiktlig og vanskelig å lese.

Dagboka tar lang tid å laste ned pga mye bilder.

Ja, stamtavlen er irriterende- jeg får den bare ikke tilslik jeg vil ha den. :P - dagboken skal jeg fikse. :P har laget egen side for trening, så der er bilder, istedet for alle i dagbok. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...