Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen i nærheten?


Recommended Posts

Noen som vil vere med på et treff i området?? Skal hente hjem valpen min i Mai, og har lyst at den skal treffe andre hunder. Har selv også lyst å bli kjent med aandre folk som har hunder i området. Vet at det har vert en link om dette tidligere men det gjald påsken, så nå gjelder det Mai, Juni.. om noen har lyst å vere med da.. Håper det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg og Bono har nå flyttet til Ålesund og vi kjenner ikke en levende sjel..hehe ;)

Så vi lurte på om det var noen som har lyst å vere turkompiser, lekekopiser eller treningskamerater??

Det hadde vert kjempe gøy. Vi bor i spjelkavika men vi kan jo ta bussen da. Men Bono er ikke her akkurat nå, skal hente han hit i løpet av neste uke.

Det hadde vert kjempe gøy om noen ville vere sammen med oss.. :)

Håper noen vil nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette:

Både Donnyegutten og jeg skal begynne på valpekurset som starter ved hundeklubben ned i Olsvika nå på fredag. Har du tenkt å melde deg på der?

Ellers så holder vi til i sentrum og blir gjerne med på en tur på Borgernes vei og området der (ved foten av Aksla) om du er i byen. Poppy er fremdeles litt nervøs rundt mennesker, så jeg har ikke lyst til å ta henne med på bussen før hun er blitt litt modigere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planlagt å vere me på kurset, men så glemte jeg å melde meg på. Var så opptatt med flytting og slikt. OG nå er det fult :) Så det er derfor jeg spør om noen vil gå turer me oss og slikt, sånn at Bono skal få vere med andre hunder mennesker siden vi ikke kom med på kurset.

Jeg vet ikke hvor Borgernes vei er. Er egentli ikke så kjent i byen.. Men det hadde vert gøy å gå en tur en gang da. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne det :icon_cry: . Søndag er jeg nok her ja. Skal hjem i helga, men rekner med å reise tilbake hit på lørdag, slik at Bono blir litt kjent me plassen før han må vere hjemme ålene. Jeg er også mest kjent i spjelkavika, moa området. Vet ikke hvor dere vil møtes jeg. Men jeg kommer meg sikkert de fleste plasser så lenge det går busser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal vi møtes da?

Bråkete? Han kan umulig vere verre en Aron, han var grusom de første ti min av turen. Peip, bjeffa (trudde virkeli at han skulle sprenge trommehinnene mine). Sleva og skalv det meste av turene. Så bråk er det siste jeg bryr meg om. :)

EDIT: Fikk akkurat tlf fra sunnmøre hundeklubb, det var noen som hadde trekt seg og jeg får bli med :icon_cry:

YES! :( Nå gleder jeg meg skikkeli! Dette blir gøy ;) Måtte bare få det ut ;)

*Dobbelpost. Endret av mod Vala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke penger, mamma og pappa her ingenting til meg. De skal betale husleien min frem til jeg får stipend, og jeg har ikke fått kjøpt bøker og slik heller. Men så kom min utrolige søster meg til redning og låner meg penga :icon_cry: Hun er den beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...