Emilie Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Noen i Landåsområdet i Bergen som vil treffes å gå tur over Ullriken/Landåsfjellet/Natlandsfjellet?
olavxxx Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 hei, jeg bor rett nedi inndalsveien, så for min del høres det bra ut.. pleier å gå opp til brann stadion, over langhaugen, noen ganger ned til sletten senter og videre bortover ved vannet.. men, ja.. odin er litt gal etter fugler, samt han liker å bade så det er litt kav å ta han bort om det er masse fugler i vannet.
Emilie Skrevet 6. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2006 Ok, stiller gjerne opp på tur Men må vente til løpetiden er over (ca en uke igjen)
olavxxx Skrevet 10. Mai 2006 Rapporter Skrevet 10. Mai 2006 Ok, stiller gjerne opp på tur Men må vente til løpetiden er over (ca en uke igjen) Odin er kastrert da.. (stakkar), så han kan ikke gjøre hunden din gravid ps. var ikke jeg som påførte / avførte han det, hehe.. fikk han sånn.. ps. han interesserer seg for tisper selv om! I går gikk jeg, en kompis og odin opp og ned ulriken! tok ca. 3 timer..
olavxxx Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Skrevet 18. Mai 2006 Jeg er fortsatt "game" på hundetreff i området rundt brann stadion og så eventuellt gå over fjell? jeg kan ikke nå i helgen, da jeg må kjøre til sverige og hente nye felger til to biler.. men, ja.. hunden min trenger MYE mosjon.. har gått over ulriken med han en gang før og han løp mer eller mindre opp fjellsiden
Emilie Skrevet 19. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2006 Jeg er fortsatt "game" på hundetreff i området rundt brann stadion og så eventuellt gå over fjell? jeg kan ikke nå i helgen, da jeg må kjøre til sverige og hente nye felger til to biler.. men, ja.. hunden min trenger MYE mosjon.. har gått over ulriken med han en gang før og han løp mer eller mindre opp fjellsiden Ok, da må vi møtes et eller annet sted. Når passer det for dere?
olavxxx Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Ok, da må vi møtes et eller annet sted. Når passer det for dere? "når som helst" egentlig.. hverdager ca. 16-17 tiden, helger: når jeg våkner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar