Guest Christine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Har lenge tenkt på å pusse opp rommet mitt, men i dag kom jeg på no genialt... Jeg skal lage meg et hunderom Altså..JEg skal bo der, men ha MASSE hundeting der inne.. Hittil har jeg tenkt: * Lit stativ ut fra veggen, for kløv, dekken osv. *Hundeseng i en kosekrok *Bånd oppherngere osv Og jeg trenger hjelp fra dere Kom med alle slags ideer dere
Anettex Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 sengen kan du lage som en svær hundekurv bruke ei treplate og skjære ut en hund som du kan bruke som bordplate eller bare henge på veggen?
Guest Christine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Hmm...Det med senga blir litt for komplisert.. Og det angående trefjøla, så er jeg ikke flink til sånnt *rødme* Men et STORT bilde av Milo skal det bli Skal også ha en vegg med bare Milo bilder
Tine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Hva med poteputer og pote gardiner da? Elle du kan få noen til å skjære ut et hunde bein så kan du klistre bilder av milo på beinet?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar