Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor hentet du din hund?


Cavalier&Collie

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Henter valp i England på bursdagen min, 4. juli! Gul labrador tispe! Lisa skal hun hete :) Må være tre måneder før jeg kan hente henne, og det er jo litt synd med tanke på at valper er veldig mottakelige i 7-12 ukers fasen, og jeg ville gjerne hatt de dagene til å påvirke henne. Men med mine planer og ambisjoner så tror jeg det skal gå bra likevel.. Målet er (om alt er som det skal, HD,osv) å få norsk og svensk jakt championat, og en hund i LP ringen som alle vet hvem er :) Så har jo reglene endret seg litt hos labradoren; man trenger ikke lenger å ha minst 2. premie på utstilling for å få JCH, bare plassering. Dvs: Ikke bli diskvalifisert! Endelig har reglene endret seg! Rettferdigheten har seiret, hehe

Har ikke du hund fra før også??

Eller blander jeg deg med en annen Charlotte??

Jeg hentet Chicka på FOD-Gården i Oslo, da var hun 13mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som var lik "Harvey" HVis du husker han .. ?

Nei, ikke en som er lik HARLEY :) Hehe. Jeg tar jo seff den valpen som passer meg best. Er ikke så veldig opptatt av at den skal ligne på Harley :) hehe. Det finnes så mange andre flotte portiser også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er førsteprioritet, hvis du ser èn ... ?

Det er ikke jeg som bestemmer hvilken valp jeg skal ha ;) Det bestemmer oppdretter etter gemytt og hav jeg skal bruke den til. Tror ikke det kommer noen som ligner på Harley i det kullet. Ingen av foreldrene har det utseendet. Men bi kan jo i hvertfall håpe det kommer en valp som er ment to be for meg :) Harley er en veldig spesiell portis på utseendet. Det er ikke mange med den typen pels og bygning. Det blir nok mest sannsynelig en curly-valp på meg sjø ;) (begge foreldrene er krøllete, ikke bølgete)

harley1jkkrsand2.jpg

bilde av han, om noen lurer på hva vi babler om!

Så konklusjonen;

Nei, ønsker meg ikke en som Harley, men en som kan tilfredsstille mine behov. Da helst sort. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ventes ca. 18 Juni :) Omtrent 2,5 uker til :)

Weeee, da er vi på LiLi's første valpeshow! hæhæ.. Skikkelig spennende helg altså :) Håper det kommer en liten hjerteknuser til deg også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee, da er vi på LiLi's første valpeshow! hæhæ.. Skikkelig spennende helg altså :) Håper det kommer en liten hjerteknuser til deg også da!

Tro meg, det er du ikke alene om å håpe for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kitha kom først og hun kom med fly fra bummundal. så hunble henta på fly plassen.

det samme med siko.

athene der i mot hun dro jeg og henta .

jeg var på besøk hos en vennine i des i fjor også søndagen når jeg skulle reise så møtte vi oppdretn ved caffe hmm jeg husker ikke hva plassen da :oops: uansett så kom anne som oppdrettern heter da men en litten valp og jeg var solgt og athene også for hun flytta inn i skjerfet mitt som jeg hadde rundt halsen. og der var hun hele tiden liksom kjærlighet vet første blikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente min papillon på utstillingen i Vormsund 14-19 Juli.. og vi gleeeder oss:D

Det blir skikkelig spennende! Gleder meg til å se lille nurket ditt :)

Utstillingen er 16 og 17 altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, okei, men oppdretterne er der fra 14 til 19. bare derfor jeg vet om utstillingen også :oops: Men jeg gleder meg sinnsykt, og sitter og tenker på navn.. Visste dere at Cho betyr sommerfugl på japansk? DET hadde jo vært ganske gøy, siden papillon også betyr sommerfugl.. bortsett fra at cho er litt vanskelig navn egentllig.. høres ut som en sånn hvisle lyd.. ellers så er det Kaiso som er det store akkurat nå:) Eller Phi (uttales pi)!!! (sære navn, okei, men liker korte og spesielle navn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...