Toya Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 pene bilder morsomme bilder av deg og milo, christine he he..dødskule bilder av Christine som bærer Milo En setterChi? Du må få fine klær til han! Han må jo være større en Loke, så jeg fatter ikke at du får det til! Han er jo så søt.. Fine bilder, av fine hunder jeg bærer toya... og hun må vel være litt større enn milo? skal få sambo til å ta ett bilde av det i kveld... så skal dere få se monster dere *Endret av moderator på grunn av dobbelposting* Silje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Hehe, utrolig bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Så fine bilder!! *ville vært der* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Litt stygg farge på den. Skal liksom være blå. Men så blir jo ofte Blå og sorte Chows brune i fargen i røytinga. Men Flotte bilder. Den var ikke brun nei, må være noe med lyset på bildet.. Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Okj..så han er mindre enn Lokeliten Men allikevel liksom...Andre har en Chi på armen du har en E.S ikke alle som har chiene sine på armen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Fine bilder Fin kontakt mellom hund og eier på mange av bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Kine: Du har skjønt det vettu Basse: Njo, det var jo en del kontakt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 ikke alle som har chiene sine på armen altså! Nei, hehe.. Det var ganske mange Chi der da, men tror ikke jeg så en eneste en som satt på armen faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Nei, hehe.. Det var ganske mange Chi der da, men tror ikke jeg så en eneste en som satt på armen faktisk. WOW-...Tuller du? Jeg så minst 5 stk jeg altså HiHi..Husk: 14..IKKE 17..*Lagestortnummer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 WOW-...Tuller du? Jeg så minst 5 stk jeg altså HiHi..Husk: 14..IKKE 17..*Lagestortnummer* Åja, hihi.. Jeg var vel litt i min egen lille verden jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Synes Chowen hadde en herlig farge jeg da Så en del chi, men så ingen av de på armen jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Chow'en var en skjønnhet, selv om jeg ikke er rasen's største fan. Den var visst en valp utenom det vanlige forsto jeg Måtte bare bukke i støvet for den i gruppedømminga også <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Litt OT, men fikk noen med seg hvem sheltien bak der var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Enten Sheila eller Bonny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Milo er bare lekker!! Man kan virkelig se hvor glade dere er i hverandre, du er flink Christine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Enten Sheila eller Bonny. Bonny? Synes det ser ut som Rannveig, derfor jeg trodde Sheila, men hun har bles Er Bonny en søster av Sheila eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Må NOK en gang minne på reglene angående dobbelposting! Så lenge du har det forrige innlegget redigerer du dette i stedet for å lage ett nytt innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Milo er bare lekker!! Man kan virkelig se hvor glade dere er i hverandre, du er flink Christine!! HiHi.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Hvor "langt" kom dere? Hvem gikk dere mot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Vi var der vi også har bare bilder av oss selv vi, nesten Leon debuterte i ringen, og ble BIR og BIG3, med strålende kritikk To måter å få i seg godis på: Jeg vant!! Leon i et ærlig forsøk på bordet: Leon koser med Alexis fra Kennel Rewyr: Leon og vinneren av gruppa, Chow Chow: Idefix (broren) på bordet: Søte tålmodige gutter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Dæven Det var jo virkelig du som satt rett foran meg Altså...To jenter, to bur og to helsprø jenter..Det var meg og Stine det.. Altså, unnskyld meg om jeg glante mye altså...Men DEN valpen din.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Hei! Jeg tenkte kanskje det kunne være noe kjent fra en plass Har jo sett noen bilder her inne vettu! Neste gang må vi hilse Jeg er distre og fjern, men bruker å huske bikkjene hvertfall La merke til setteren bak oss skjønner du. Den var så rolig og fin. Hvordan gikk det i match showet? Dro raskt hjem og la meg etter gruppa jeg. (steindårlig form den dagen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 HiHi.. Gikk nok sånn passe bra med oss... Gikk vidre i 1.omgang, men i andre omgang så kom jeg opp bak en sånn liten hund, så jeg måtte gå med Milo.. Dumme meg tør ikke og gjøre noe med det.. Det jeg var veldig fornøyd med var hvor rolig han var, og hvor lett han tok detjeg ba han om Grattis du også forresten...Er det noen som burde ha vunnet BIS så var det deg og den lille skjønne flotte, pene valpen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. April 2006 Rapporter Share Skrevet 26. April 2006 Oj oj helt enig jeg! Basenji som BIS valp, det er ikke ofte det Stiller liksom ikke helt i rett gruppe da, Basenji i gruppe 5 er litt malplassert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar