Kamilla Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 www.biip.no og block sjekker. Fikk meg ett lite sjokk hehe, heldigvis bare ubetydlige folk som hadde slettet meg:) Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svedge Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Jeg tror det der bare er lureri, de kan uansett ikke sjekke så mye når folk er avlogga. Alle mine MSN kontoer har fått biip spam, det har vennene mine og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Den biipsaken der ekke sann..Jeg fikk opp at veninna mi hadde blokket meg, og hun snakket jeg o med..Det samme med mange andre, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Nei sånt bryr jeg meg ikke om. Om noen vil slette meg fra sin liste så kan ikke jeg gjere noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Ja, den mailen var nok laget bare for å trekke flere medlemmer. Jeg kommer ikke til å melde meg inn i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 fikk flere eposter om at noen hadde sjekket om jeg hadde slettet dem snodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 fikk flere eposter om at noen hadde sjekket om jeg hadde slettet dem snodig Jeg har også fått flere slike eposter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svedge Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 Synd dette er i gråsonen av loven, siden de skriver at "noen" har sjekket deg. Ellers ville det vært frittfrem å anmelde dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 22. April 2006 Rapporter Share Skrevet 22. April 2006 fikk flere eposter om at noen hadde sjekket om jeg hadde slettet dem snodig Ja, det har jeg også fått. Fikk det på begge mailadressene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar