Jump to content
Hundesonen.no

Lørenskog hundeklubb.

molly

Recommended Posts

Noen her som er medlem av Lørenskog hundeklubb, eller kjenner til de på annen måte?

Det jeg egentlig lurer på er treningsmetodene deres. Jeg finner ikke noe info om dette på hjemmesiden deres, og svaret jeg fikk på en mail der jeg spurte sa ikke annet enn at de brukte godbit og lek som belønning. Litt mangelfult info...

så hvis noen har noen erfaringer med Lørenskog, vil jeg gjerne høre. :huh:

Har lurt på det samme. :)

Venninna til mamma er aktiv i Lørenskog, og hun trener Järverud. Så jeg vil tro det er det de fleste trener der.

Lurte på om jeg skulle stikke bort på fellestreningen dems å se på, men har ikke kommet så langt ennå.. :)

Hvor bor du forresten? I Lørenskog?

Hei, hei.

Jeg bor i Oslo, men på Lørenskog-sida, og har ca 7 minutter å kjøre til Maxi og treningsplassen til Lørenskog.

Jeg har vært å tittet på en trening i fjor engang, og jeg syntes det var litt vel "strengt". MEN instruktøren som holdt treningen oppfordret førerene til å vise mer glede og belønne oftere, men det virket ikke helt som om førerene var vandt med dette. Mye belønning ala en "schäfer-klapp" i sida liksom... :)

Men ser nå at de har hatt Rally-kurs og det er i hvert fall en gren som ikke oppfordrer til annet enn positiv trening, så jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve... :)

Men som sagt, når jeg skrev dit for å forhøre meg, fikk jeg ett heller dårlig svar...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...