Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårlig ånde


Yakine

Recommended Posts

(Ikke vet jeg om denne tråden blir plassert på rett sted, men jeg regner med at en eller annen flink moderator flytter den om den er feilplassert...)

Vel, saken er den da, at Atheo har dårlig ånde. Før gikk det greit når han hadde det, men etter jeg ble gravid så tåler jeg ikke at han kommer i fjeset mitt og puster på meg.. ;) Jeg brekker meg! <_<

Vi forer med RC nå, og blander i vom fra Felleskjøpet. Kan det være pga vommen at han har dårlig ånde? Hva kan vi gjøre med det? Og er det noe å gjøre med det? :P (Jeg regner med det kommer fra magen, siden han er så ung (med tanke på tannsten) da... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gizmo har også dårlig ånde ikke alltid like lekkert når han gjesper nei ;) vi forer med jacks puppy ganske fornøy da uten om den ånden hans... Det kan jo komme av foret du gir han... Gir du han noe uten om eks menneske mat? Du kan jo kjøpe tannkrem og tannkost til hunder da å prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har bestandig hatt sånn ånde, og vi fora på Purina Pro Plan tidligere. Men har alltid måtte blande i vom i foret.

Han får noen ganger rester. Da er det snakk om en gang i mnd eller noe, så tror ikke det skal telle... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal jo ikke det da.... Jeg gir min rester ofte så ;) men prøv med tannkost og tannkrem og se om det hjelper hverfall... Elle ta deg en tlf til dyrelegen som du har å hørr om han har noen råd å gi deg.. Lykke til hverfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare nødt å spørre jeg... spiser han hunde eller katteskit? Da får de en fantastisk dårlig ånde... ;)

Åjada! Det gjør han så snart han får mulighet for det!!! <_<

Og jeg tror han VET at jeg kaster opp når han setter seg på sida av meg da. For han kommer, og så raper han DEN hæslige bæsjerapen!!! :P Og da kaster jeg opp.. :rolleyes:

Men det er ikke sånn det lukter av han bestandig... Æsj, jeg vet ikke jeg... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter tannstein det fører til dårlig ånde. Pusser du tennene på hunden regelmessig og gir den egnede tyggebein å gnage på, vil du lettere slippe problemer med dårlig ånde hos hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm... Timon gnager på noe hver dag og han har en j***** ånde..du får kjøpt sånn åndegreie i dyrebutikken har jeg sett.. har ikke prøvd det men kan jo høre med dyrebutikken om det er effektivt..

Hvis ikke ville jeg nok pussa tennene på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...