Wheaten terrier Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Nye bilder. Film av Tjorven og Prins. Og om du blar ned på "Tjorven" er det liste over kurs og utstilling. Ikke de store greiene, men verd å ta en kikk ihvertfall Min hjemmeside Edit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Er det riktig link ?? jeg kommer ikke inn.. det står siden kan ikke vises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Jeg tror kanskje den er skrevet feil. Tror dette: http://www.triumphws.com/tjorven er den riktige linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Kjempe fine bilder og herlig hund.. Og sida di er lett å finne fram i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 21. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Takk Og den siste var riktig link ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar