Gå til innhold
Hundesonen.no

Canon Digital IXUS 750


Taran

Recommended Posts

Er det noen som har erfaringer med dette camraet?

Har sett på internett at det var fått terningkast 5 og er svære brukervenlig, i tilegg blir bildene veldig gode og det er camra som passer meg.. En vennine har det så jeg har sett mange bilder hun har tatt, og prøvd å ta selv, men er det noen flere synspunker fra folk her inne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt bare godord jeg allefall, aldri prøvd det selv...

Sett mange skarpe flote bilder fra kameraet også...

Sikkert et trygt kjøp.. :)

Info om kameraet :

http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=22157

husk å pluss på en skikkelig SD-minnebrikke i prisen om du skal kjøpe kamera...

(SD-minnet er blant de billigste brikkene, et stort pluss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe nytt camra :huh: SD minne skal jeg også ha..

Stikker til byen i morgen, skal legge inn bilder jeg tar da også, så folk kan se kvaliteten :huh: Gleder seg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe nytt camra :P SD minne skal jeg også ha..

Stikker til byen i morgen, skal legge inn bilder jeg tar da også, så folk kan se kvaliteten :P Gleder seg :P

To små tips:

Jeg kjenner en som importerer Canon - og er frelst på deres produkter. Han sier at 750 er et meget bra kompaktkamera, men at det bare er yderst små forskjeller på ixus 750 og ixus 700 - det er samme objektiv, samme antall piksler, samme software, nesten helt samme oppsett og muligheter. Så - hvis penger har noe å si, anbefalte han 700 - for den kan man få endel rimeligere mange plasser. Har ikke testet 750 selv, men 700 har jeg bare godord å si om, så jeg regner med 750 er meget bra, men som sagt, små forskjeller mellom de to.

En annen ting; Ikke la deg lure til å kjøpe billigste sort SD-kort - kjøp et kjent merke, feks san disk, og husk å be om at det skal være et "Ultra II"-kort - ihvertfall hvis du skal knipse kjappe bilder etterhverandre, feks av hund i bevegelse - for jo kjappere kortet er, jo kortere tid bruker kameraet på å lagre og slikt, og dermed være klar til neste bilde.

Mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var camra og SD kort i boks..

Har tatt masse bilder og svært mange blir veldig gode, får mange fine hoppebilder og bilder med morsome utrykk på.. Skal se om jeg få lagt ut noen her i morgen..

Smakebit..

IMG_0163.jpg

Tella leker med pinnen, sjekk uttrykket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...