Gå til innhold
Hundesonen.no

Lótielin Narvinyë


Kefir

Recommended Posts

Jeg har nettopp oppdatert mye på siden min og ivrer veldig etter å få litt kritikk, så jeg tenkte jeg kunne poste den her. Det er ingen hundeside altså (selv om dere kan finne noen bilder av Hera og Fenris der), bare så dere er advart *ler* Men kanskje noen kunne gidde å ta en titt uansett, og komme med forslag til hva jeg eventuelt kunne forandret på?

Da ville jeg blitt veldig glad! ^_^

http://www.home.no/b-tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du har lagt opp siden din på en veldig personlig måte :)

Med kommentarer under hver eneste link, må si jeg lo litt for meg selv når jeg leste kommentarene dine :)

Mulig nettet mitt er tregt i dag, men det tok litt tid å laste opp sidene om man trykket seg rundt i menyen.. Og der hvor man skulle holde pilen over bildet og så skulle det komme en beskrivelse, vel det kom aldri noen :D

Fast meny er ikke så dumt da, en meny på hver side om du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, for jeg ville prøve å lage den så personlig som mulig :)

Jeg skjønte ikke helt det du sa om kommentarene under linkene. Mener du det jeg har skrevet etter hver link i menyen (til mine egne sider), eller kommentarene til de andre sidene jeg har linket til? Hvordan ble det for mye? Jeg liker å forklare litt om hva de forskjellige sidene står for. Det gjør dessuten forsiden mye penere... Men kanskje jeg misforstår det du mente? Er litt forvirret i dag, så jeg misforstår mer enn jeg forstår :)

Siden lastet seg litt treigt for meg i går også, jeg tror home.no hadde litt problemer. I dag går det raskt igjen. Og jeg ser bildeteksten, så kanskje det har noe med hvilken browser man bruker? Jeg bruker IE. Jaja, kanskje jeg burde skrive teksten under bildene i stedet :D

Fast meny kan være kjekt, men jeg liker at det ikke er det på akkurat denne siden. Da blir det så mye renere og penere... Kanskje det bare er meg som synes det, vet ikke helt *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du har lagt opp siden din på en veldig personlig måte :)

Med kommentarer under hver eneste link, må si jeg lo litt for meg selv når jeg leste kommentarene dine :D

Mulig nettet mitt er tregt i dag, men det tok litt tid å laste opp sidene om man trykket seg rundt i menyen.. Og der hvor man skulle holde pilen over bildet og så skulle det komme en beskrivelse, vel det kom aldri noen :P

Fast meny er ikke så dumt da, en meny på hver side om du skjønner?

Så fint, for jeg ville prøve å lage den så personlig som mulig :D

Jeg skjønte ikke helt det du sa om kommentarene under linkene. Mener du det jeg har skrevet etter hver link i menyen (til mine egne sider), eller kommentarene til de andre sidene jeg har linket til? Hvordan ble det for mye? Jeg liker å forklare litt om hva de forskjellige sidene står for. Det gjør dessuten forsiden mye penere... Men kanskje jeg misforstår det du mente? Er litt forvirret i dag, så jeg misforstår mer enn jeg forstår :)

Siden lastet seg litt treigt for meg i går også, jeg tror home.no hadde litt problemer. I dag går det raskt igjen. Og jeg ser bildeteksten, så kanskje det har noe med hvilken browser man bruker? Jeg bruker IE. Jaja, kanskje jeg burde skrive teksten under bildene i stedet :P

Fast meny kan være kjekt, men jeg liker at det ikke er det på akkurat denne siden. Da blir det så mye renere og penere... Kanskje det bare er meg som synes det, vet ikke helt *ler*

Jeg mente absolutt ikke at det var for mye kommentering (på hovedsiden din hvor du først setter linken og så en kommentar både til linker rundt omkring i webverden og til din egen side), jeg mente at jeg lo av de morsomme, personlige kommentarene dine (i positiv forstand altså) :P

Sikkert bare home som var litt tregt (var det i dag også, i alle fall i Firefox som jeg bruker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det var bra! Jeg trodde du synes det var litt småteit nemlig, og da ble jeg litt betuttet ;)

Egentlig er jeg litt skuffet over home, for jeg trodde at de var en av de beste hostene - men så langt funket freewebs mye bedre! Jaja, vi får se det an. Kanskje det blir bedre med tiden. Start.no skal visst også være bra, men da må man betalte 10 kroner for å komme i gang - og jeg er på gjerrighetsnivå med Onkel Skrue, så... *ler*

Jeg tok forresten en titt på siden din også, og Basse liknet veldig på Bamse - en golden retriever jeg passet da jeg var yngre. Jeg kjenner utrolig godt igjen følelsene du beskrev da han døde, for det var sånn jeg opplevde det da Bamse døde. Jeg hadde kjent Bamse siden jeg var 8 år, og hatt ham med meg på hytta og greier. Jeg så egentlig mer på ham som en god venn enn som en hund - jeg klarte for eksempel aldri å kjefte på ham eller noe slikt. Det føltes helt feil, for han var jo gode, snille Bamse! Men så oppførte han seg alltid eksemplarisk også, da. Han var så rolig og snill og stabil.

Du ser kanskje ikke helt likheten mellom Basse og Bamse på dette bildet, men hadde du sett Bamse i sine eldre dager ville du skjønt hva jeg mener:

97495915.png

Men nå gikk jeg visst litt off-topic her :P Det jeg egentlig skulle si, var at jeg likte hjemmesiden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ingen grunn til å bli betutta! Jeg liker siden din godt!

Home har sine problemer, tror kanskeje start er litt bedre uten at jeg vet noen ting om det...

Hihi, gjerrig altså? Kjenner noen som er som deg ;)

Bamse hørtes ut som en kjempefin hund, han var kjempefin også, den følelsen er noe av det værste jeg noen gang har opplevd, men jeg mener at lysten min til å ha hund overstiger frykten for at den skal dø...

Jeg fikk tårer i øynene når jeg leste om Bamse, og kjente meg igjen i det du sa, Basse var heller ingen hund, han var min venn, en venn nesten bedre enn noe menneske...

Men så fikk jeg også nesten latterkikk når jeg leste : ": Det jeg egentlig skulle si, var at jeg likte hjemmesiden din!" hihih ;)

Godt å kunne skifte humør gitt, og takk (for at du sa du likte siden min);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! :imrgreen:

Og ja, jeg er enig med deg når det gjelder det med at lysten på dyr overstiger frykten for at de en dag kommer til å dø. Skal man tenke sånn, får man jo aldri gjort noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad! :imrgreen:

Og ja, jeg er enig med deg når det gjelder det med at lysten på dyr overstiger frykten for at de en dag kommer til å dø. Skal man tenke sånn, får man jo aldri gjort noen ting.

Så sant så sant :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...