Henriette Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 vi har en del anna, baby shampoo, vanli shampoo, div grønsåper... han lukter død og H***** rett og slett... vil nesten ikke ha han innendørs---
Djervekvinnen Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Ja ta den mildeste shampoen. Men helt ærlig tror jeg at jeg ville brukt hva som helst , bare for å få bort lukten.
Henriette Skrevet 17. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2006 har vaska av han 2 ganger med vann og han luketer like ekstremt ennå... 2 dager på rad nå... men igår reiste lukta med en gang
MarieR Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 jeg ville brukt grønnsåpen. Brukte den etter at ask hadde rulla seg i sauedritt, og da gikk både dritten og lokta med en gang
Nina Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Jeg ville blandet ut litt grønnsåpe i vann
Renate A Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Da Chicka rullet seg i kumøkk så vasket jeg med grønnsåpe, selvom jeg hadde hundesåpe.
Ingvild Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Milo fungerer også bra, i alle fall her i huset.
SusanneL Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Ja, for å fjerne lukt finnes det ikke noe bedre enn grønnsåpe.. Klart man kan "kamuflere" lukten med parfymert såpe (menneskeshampo) - men ikke helt fjerne den.. Jeg har brukt helt ordinær, vanlig grønnsåpe (sånn kjip man kjøper på Rimi) på mine noen ganger - og de har blitt skinnende rene og så "vel luktende" som går an. Men de blir litt tørre i pelsen og huden av det, men sånn for en gangs skyld er det i alle fall ikke noe problem. Susanne
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar