Gå til innhold
Hundesonen.no

stangehallen

Kristina

Recommended Posts

Skrevet

Hvem skal til stangehallen? Hvem skal stille og hvem skal se på?

Jeg og Lunah kommer for å se.

Er det noen som skal stille som vi kan kikke på? Mye artigere å kikke på folk man veit hvem er. Hihi!

Guest cavkooik
Skrevet

Skal stille to cavalierer. ;) En valp og en unghund (gutter)! Sitter sannsynligvis sammen med Cavalita ved ringen :o

Skrevet

Hvor er stangehallen? :)

Den ligger på Stange. Veldig enkelt forklart så er det togstasjonen FØR Hamar :) Kjører man fra Hamar tar det ca 15 min, sørover altså.

Skrevet

Den ligger på Stange. Veldig enkelt forklart så er det togstasjonen FØR Hamar :) Kjører man fra Hamar tar det ca 15 min, sørover altså.

akai B) Kanskje jeg finner en idiot å ta med så kommer jeg, noen som vet når det er?

Skrevet

29 - 30 april. Skal du ikke heie på siklepelsen min? :):D

Hvis noen tar meg med i bilen sin og jeg ikke skal noe annet så....kaaanskje :)

Skrevet

29 - 30 april. Skal du ikke heie på siklepelsen min? :):)

Og jeg som hadde planer om det...Men den helgen skal jeg være hjelpeinstruktør på agilitykurs..

Skrevet

Hadde tenkt meg opp for å titte og trene litt, men syns det ble litt for langt for å gjøre det <_<

Lykke til alle sammen banana

Skrevet

Hvis noen tar meg med i bilen sin og jeg ikke skal noe annet så...kaaanskje :)

Hmm..du kunne sittet på i fine "off-road" bilen min, men nå har det seg sånn at en viss Grevinne fra Ullernåsen har tinget passasjersete alt :)

Skrevet

Bor 20 min unna, så dit skal vi! :huh: Er ikke sikkert Romeo blir med, men jeg skal nå ta bilder! :huh: Kanskje jeg får lov til å låne kamera fra jobben til pappa eller mamma slik at jeg får plass til litt flere bilder! :o

Når på dagen stiller dere? Så kan jeg stille som heiagjeng og fotograf! ;)

Skrevet

Vet ikke når jeg stiller enda. Har ikke fått startnr osv enda da. Men skal si ifra. :huh: Men uansett så må alle som ser meg bare komme bort å hilse på meg og dyret da. :huh:

Skrevet

Vet ikke når jeg stiller enda. Har ikke fått startnr osv enda da. Men skal si ifra. :huh: Men uansett så må alle som ser meg bare komme bort å hilse på meg og dyret da. :huh:

Det kan du stole på :o

Skrevet

hvis man har problemer med å komme seg dit så tror jeg det skal funke fint å ta toget

Ja. det skal gå bra det :huh: Snakka akkurat med søskenbarnet mitt som bor på Stange og han sa at jernbaneovergangen fortsatt er åpen for gående.. Fra jernbana til hallen er det ca. 500 meter, så det er ikke akkurat langt :huh:

Skrevet

Noen som har fått PM? :unsure: Jeg er litt urutinert på dette så jeg er litt usikker på om jeg har fyllt inn noe feil.Det var så såre enkelt å melde på til Bø for da var det elektronisk påmelding. (lite skjønte jeg at det betydde NKK utstilling..) *trampe med fingrene* Det burde vel komme en PM snart?

Ninasm: ting starter stort sett kl 09 har jeg lagt merke til ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...