Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening/tur/sosial sammenkomst


Ingvild

Recommended Posts

Nå er det vel tid for en ny tur? Hvilke dager passer for dere?

Ang. områder så har vi jo en del - det området ved Solsiden hvor vi var sist, torget, stiftsgårdparken, parken ved Vår Frue, skolegården til Kalvskinnet/Biralee (der er det jo port vi kan lukke igjen så vi er sikker på at ingen eventuelle løse hunder stikker av) osv. Uansett kan vi vel kanskje møtes på Sentralstasjonen eller noe, så vi får samlet alle på et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

JEG VIL :mellow:

Er det bare jeg som har skikkelig lyst på Mandagen nå?

Vi skal jo på Match show(tar det som en trening), men trenger trening før treningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Altså...Jeg kommer kanskje til å drasse med meg veninna mi med hennes Vorsteh(om hun er hjemme!) Hunden er for høy til å stilles, men hun liker sosialiseringen, og å trene ringtrening :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HAHAHA...NÅ var du smart Marie.... :)

HiHi..

Gjett hva da? Netopp meldt meg inn i NKK, og gjett hvem som fant ut at Milo fikk 1.Jk på sin første utstilling? *tihi*

Skal vi si Mandag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i byen ca halv hver time (omo noen skjønte det - bussen går herfra ti over hver hele time altså). Jeg syns Kalvskinnet høres ut som et bra sted å ha det, er ikke så mye folk der og det er fint og åpent. Får bare håpe det ikke er loppis der eller noe, men da går vi bare et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...