Gå til innhold
Hundesonen.no

Doggy hundefor


Forvert

Recommended Posts

Har brukt doggy på hugo fra han var valp til han var to år, dette etter anbefaling fra oppdretter. Han har vokst sakte og jevnt, og pelsen har alltid vært fin, men det har vært mye avføring av foret. Er ganske fornøyd med foret, men byttet så fort jeg fikk sjansen. (kunne ikke bytte før han var to år, for jeg var redd han skulle vokse seg til for fort) Nå går han på olivers og vom og hundemat, og det er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre labradorer ble forte mer Doggy. Og det var vel hovedgrunnen til at min far ikke var særlig "begeistret" for hunder.

Hundene hadde ingen problemer med foret, bortsett fra at de røytet året rundt!...+ ekstremt mye to ganger i året!

Siden min mor hadde mer eller mindre "tvunget" min far til å godtta at hunder var en del av deres liv, ble det ikke mindre problematisk når man har 2 stk lyse "røytedyr", mørk parkett i hele huset og masse vinduer og lys inn! (stadig masing om hundehår )

Åpenbaringen kom da jeg var hundepasser i 4 uker og skiftet for på hundene!

....skal love dere at han ble "frelst" på alt annent enn Doggy!

Etter nesten 20 år som "ufrivillig" hunde medeier var det lys i mørket! (..og han er ikke kristen)

Trist at det tok for lang tid før de fikk med seg hvorfor det er viktig å fore riktig!..og om noen lurer er de fremdelse gift, 43 år,og min mor har hund ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...