Fillerya Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Noen som har sett de screensaverene som jamba reklamerer for på tv? De søte hundene som slikker på skjermen SYnd det er skulle gjerne hatt en sånn med Tussie på
Fillerya Skrevet 14. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2006 ja :mellow: De er skikkelige søte
Svedge Skrevet 14. April 2006 Rapporter Skrevet 14. April 2006 Er vel bedre å finne noe lignende på nettet enn å styre med Jamba. Jabma er på grensen til svindel etter min mening.
WheatenMali Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Hundene er søte, men jeg syns det er ekkelt :mellow:
Fillerya Skrevet 15. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2006 Er vel bedre å finne noe lignende på nettet enn å styre med Jamba. Jabma er på grensen til svindel etter min mening. Helt enig. Nevnte bare jamba fordi det reklameres hardt på tv om dagen. Ikke lett å få med seg alt som står med liten skrift i de reklamene der!
Vala Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Er vel bedre å finne noe lignende på nettet enn å styre med Jamba. Jabma er på grensen til svindel etter min mening. Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Hva er Jamba, og hvorfor beveger de seg i "grenselandet"?
Svedge Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Hvis du har sett den grusomme frosken, så vet du hva Jamba er. De prøver å prakke abonementer på folk, 30kr/mnd.
Vala Skrevet 15. April 2006 Rapporter Skrevet 15. April 2006 Hvis du har sett den grusomme frosken, så vet du hva Jamba er. De prøver å prakke abonementer på folk, 30kr/mnd. Ja, jeg tok meg en kjapp "google" jeg-så jeg så det hele.... Hva folk faktisk tjener penger på!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar