Jump to content
Hundesonen.no

Proplan

kiarajenta

Recommended Posts

Hei

jeg forer min valp Amalia med Proplan og er veldig fornøyd, men det jeg lurer på er om jeg kanksje

gir henne for mye øl gjær og egg pga hun får det to dager daglig pga etter jeg starta med det så slutta

hun faktisk ¨å spise sin egen avføring!!! gir jeg henne for mye?

Det er en flat caoted retriver, etter hun har fått dette så vær gang jeg skal ha egg selv eller noe så tror hun det er mat tid;) Knaksje dumt spørmål,men man lærer så lenga man lever. Hvis dere har noen andre råd jeg kan gi henne. så spytt ut. jeg vil at hun skal ha mye pels!! Når jeg fikk henne så var hun veldig tørr i pelsen og jeg gikk over til Proplan og litt egg da i maten ble mye bedre. Alle tror hun er ny dusjet nå,men det er hun ikke. Hun får lit popeter i maten også. Sorry skrive feil har dysleksi. Orker ikke sitte med ord boka hele tiden.

Ikke noe vits i å bytte på noe om det fungerer :D , selv gir jeg min tispe (flat blanding faktisk) et egg om dagen pga proteinene.

Hvis jeg skulle gi deg noen råd for å få pelsen enda bedre så ville jeg tilsatt omega 3 eller selolje i maten hennes.

Poteter ville jeg vært litt forsiktig med fordi det inneholder mye stivelse og gir ikke hunden så mye.

Skal du gi hun noe fra middagen deres så ville jeg heller gitt hun rått kjøtt eller bein, som ikke er kokt eller stekt.

Må si du er flink til å skrive til å ha dysleksi. :)

Hei sann..

Kjempe fin hjemme side. Har skrevet i gjeste boken. Ja, jeg har kjøpt noe fiske olje til henne på canis. Håper det kommer på lørdag. poter får hun sjelden siden jeg spiser det sjelden kunne vært flinkere.

Ok, men da får hun ikke mere poteter;)

Håper hun bare liker den fiske oljen fra canis. Har du prøvd den?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...