Gå til innhold
Hundesonen.no

Skryte litt:)

Yakine

Recommended Posts

Skrevet

Vel, det her har jeg laga til tanteungen min! :)

Sånn ser lua ut bak...

P1010015.jpg

Her kler svigersøster på henne :D

P1010017.jpg

Sånn ser det da ut!

P1010018.jpg

Skrevet

Dæven steike...

Vet forsatt hvem som skal strikke t meg den dagen jeg får beibis, enten du vil eller ikke :D

:)

Hihi...

Skrevet

Har du strikket alt det!! WOW!

Og jeg som følte meg ganske så imponert av meg selv som har klart å strikke en halv sokk :)

Tipper babyen din kommer til å få en del fine ting ja :D (hvordan går det forresten?)

Skrevet

Har du strikket alt det!! WOW!

Og jeg som følte meg ganske så imponert av meg selv som har klart å strikke en halv sokk :D

Tipper babyen din kommer til å få en del fine ting ja ;) (hvordan går det forresten?)

Hehe, jeg er ikke så god på sokker da, så det er da stort med en halv sokk! :D;)

Jeg skal begynne på et sett til babyen så snart jeg får lønning nå! Kan ikke vente vettu! :)

(Det går veldig bra! Er i uke 15 på lørdag! :D Vi har vært på en ultralyd da, fikk se babyen og de målte hvor gammel den er. Så skal vi på ultralyd i mai og! Og da kan vi få vite kjønn og sånn om vi vil! ;) )

Og takk til dere andre! Hun er virkelig en skjønn jente, Mathea-prinsessa! :D

Skrevet

åå, så spennende! Er dere sånn som vil vite kjønn eller ikke?

*håpe dere vil slik at jeg slipper å vente så lenge!! *

Er så håpløst nysgjerrig på alt mulig jeg..

Skrevet

åå, så spennende! Er dere sånn som vil vite kjønn eller ikke?

*håpe dere vil slik at jeg slipper å vente så lenge!! *

Er så håpløst nysgjerrig på alt mulig jeg..

Hehe :)

Vi har snakka om det ja, og tror nok vi vil vite det! Men samtidig så er det jo så spennende å ikke vite å! :D

Skrevet

Hehe :)

Vi har snakka om det ja, og tror nok vi vil vite det! Men samtidig så er det jo så spennende å ikke vite å! :D

Nei ikke få vite det da, da åpner jo dere presangen før dere får den.

Vi ba om ikke å få vite det på begge ungene, men forskjellen på å bære fra guttungen i forrhold til jentungen at jeg var nesten 100% sikker på at det var en gutt(han var så mye mer urolig enn jentungen). :D

Skrevet

Nei ikke få vite det da, da åpner jo dere presangen før dere får den.

Vi ba om ikke å få vite det på begge ungene, men forskjellen på å bære fra guttungen i forrhold til jentungen at jeg var nesten 100% sikker på at det var en gutt(han var så mye mer urolig enn jentungen).

Vet ikke om vi greier å holde oss :D Hehe... :)

Så utrolig fint. :D Du er kjempeflink da!!!

Tar du imot bestillinger?

Ja, det kan da hende?! :D;)

Så pent det var, du er kjempeflink :D . Selv så vet jeg knapt at fram på en strikkepinne ;) .

Takk! ;)

Så flink du er :P

Takk! :P

(Måtte ta bort noen smilyer)

Skrevet

Oj! Imponerende :)

Takk! :D

Wow så flink du er! *bestiller sånt* :D

Hihi! :D Bare du betaler garn du så! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...