Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det noen som vill hjelpe meg


Anettex

Recommended Posts

Heisann! pga. at den andre tråden ble stengt fordi jeg brøyt noen lover så har jeg laget meg en ny tråd!

Jeg trenger litt hjelp til å lage meg en skikkelig hjemmeside! JA jeg kan gå på freewebs, piczo og sånne sider med syns designet begynner å bli så kjedelig på slike sider! så jeg vill lage min egen! Kan noen hjelpe meg med det, kanskje lage den for meg også hvis dere har tid og gidder og kan.. Send meg gjerne en PM viss Dere vill hjelpe meg! kanskje jeg trenger hjelp til program som jeg kan lage hjemmeside i også så viss dere kunne sagt hvor jeg får tak i det hadde det vert fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Heisann! pga. at den andre tråden ble stengt fordi jeg brøyt noen lover så har jeg laget meg en ny tråd!

Jeg trenger litt hjelp til å lage meg en skikkelig hjemmeside! JA jeg kan gå på freewebs, piczo og sånne sider med syns designet begynner å bli så kjedelig på slike sider! så jeg vill lage min egen! Kan noen hjelpe meg med det, kanskje lage den for meg også hvis dere har tid og gidder og kan.. Send meg gjerne en PM viss Dere vill hjelpe meg! kanskje jeg trenger hjelp til program som jeg kan lage hjemmeside i også så viss dere kunne sagt hvor jeg får tak i det hadde det vert fint!

Jeg synes at du skal skaffe deg et program som du kan pusle med i ledige stunder og lage sidene dine på din egen pc først. Når du har gjort det laster du den/de opp på serveren du bruker enten du velger en gratisserver eller en du betaler for. Hjemmesideprogrammer kan du få i ulike varianter og til høyst forskjellige priser. Et program som jeg ikke har brukt selv men som har fått mye skryt er Visual designer fra coffeecup. Det koster ca 50 dollar - rundt 350 - 400 kroner. Mer info om Visual designer og om cc sine ulike produkter finner du her http://www.coffeecup.com/designer/

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coffecup er kjempe bra også veldig brukervennligt, jeg hadde sånn 30 dagers greie og hadde det ikke vært for den gikk ut så hadde jeg nok brukt den ennda :) Bruker nå cute og liker det veldig godt så du har jo en del og velge mellom og da: smart ftp og skal være veldig bra men har ikke brukt dette selv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...