Gå til innhold
Hundesonen.no

Termin i Mai!


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Så spennende da, gleder med til bilder ;)

Ha ha, fikk litt sjokk med en gang jeg leste teksten. Jeg hadde ikke fått med meg at Kali var drektig :P

haha, ja samme navn som din har hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Vicky

Får du tispen da? hvis du vil ha den mener jeg? uansett?

kjiperen å ikke få vite det før om lenge liksom:D hehe

Oppdretter skal se ann tispen for å se om hun virker lovende mentalt og når det kommer til eksteriør :P Oppdretterene mine har sagt at han vil ikke selge meg tispa hvis de ikke syns den er bra nok. :icon_redface: hehe. Så vi får se ann fremover :P Jeg har full tillit til oppdretterene mine, så det er de som tar avgjørelsen.

GRATULERER!!! :o:P

Kine: Tror hun står øverså på ventelisen, var det ikke så? :o

Jess :P jeg er øverst på listen. Gjett om jeg er i himmelen!??! :o Nå venter vi spente og krysser labber og tær! :P

Takk for gratulasjoner alle sammen!

*dobbelposting* Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretter skal se ann tispen for å se om hun virker lovende mentalt og når det kommer til eksteriør :o Oppdretterene mine har sagt at han vil ikke selge meg tispa hvis de ikke syns den er bra nok. :icon_redface: hehe. Så vi får se ann fremover :o Jeg har full tillit til oppdretterene mine, så det er de som tar avgjørelsen.

Oi! For et inntrykk du må ha gjort! :o Er det fra oppdrettet til Joachim(evt. faren)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Oi! For et inntrykk du må ha gjort! :o Er det fra oppdrettet til Joachim(evt. faren)?

hehe, er kjempeflott med en oppdretter som virkelig bryr seg. Ja, det er fra oppdrettet til foreldrene hans :icon_redface: Joachim syns de er for pinglete han vettu. Jeg syns Papillonen er tøff jeg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Vicky

Nå er det ikke lenge til jeg skal besøke valpene! :D og det er nå sikkert at tispen blir min :P

Bedre kan det jammen ikke bli! Får bare gode nyheter for tiden jeg! :P

Endret av Mod Scorp. : overdreven bruk av smilyer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...