Gå til innhold
Hundesonen.no

Rotfylling falt ut


Recommended Posts

Jeg sitter her å lurer på om jeg har rett til å klage på en rotfylling i en hjørnetann hos gutten min. Noen som vet?

Han fikk den i slutten av oktober 05, så den er/var knappe 6 mnd. Svindyrt å betale for en ny, og trekke den synes jeg ikke er et alternativ i og med at det er en hjørnetann (fiks ide kanskje?)

Takker på forhånd for svar

Mvh

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at de rotfyllte tennene til hunder engang, jeg? Hvordan får hunder hull i tennene? Det er sikkert en slags garanti på dette. Ring og spør, da vel.

Joda de gjør det. Han fikk ikke hull (men de kan få hull). Han prøver å gnage seg ut av buret på trening... så han brakk en hjørnetann i et slikt forsøk. Jeg valgte å beholde tannen fremfor å trekke den ut, så det ble rotfylling løsningen, siden den var brukket ned til nerven.

mvh

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda de gjør det. Han fikk ikke hull (men de kan få hull). Han prøver å gnage seg ut av buret på trening... så han brakk en hjørnetann i et slikt forsøk. Jeg valgte å beholde tannen fremfor å trekke den ut, så det ble rotfylling løsningen, siden den var brukket ned til nerven.

mvh

Margrete

Ja det hadde jeg klagd på, burde holde lenger enn 6mnd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...