*Ina* Skrevet 11. April 2006 Rapporter Skrevet 11. April 2006 Bonso er hunden til min onkel, men siden han har 5 stk så låner han gledelig bort Bonso til oss. Nå i påskeferien er Bonserten min by-hund her i Trondheim, har det kjempekoselig sammen. Bonso er dobbelt champion og en kjempeflink jakthund, i elgjakta er han pappa "sin" hund. *skal se om jeg hiver ut noen flere bilder senere*
Betty Skrevet 11. April 2006 Rapporter Skrevet 11. April 2006 Åh så nydelig han er . Elghunder er kjempeflotte
Toya Skrevet 11. April 2006 Rapporter Skrevet 11. April 2006 så skjønn den er elghunder er flotte altså
*Ina* Skrevet 16. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2006 Takk for det, Bonso er fortsatt her hos oss, gidd det kunne vart litt lengre enn til i morgen, da skal han hjem igjen til de andre hundene. *litt småsjalu på dere som har hund *
Bee Skrevet 18. April 2006 Rapporter Skrevet 18. April 2006 Flott elghund! Hadde en for noen år siden, og ettersom vi bodde i blokk da, så tror jeg ikke det var mange naboer som likte han. Han bjeffet jo "litt" *roll* Men utrolig fin er elghundene, ingen tvil om det.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar