Gå til innhold
Hundesonen.no

agria forsikring


Kristina

Recommended Posts

Agria

Gjensidige

If

Postbanken

Er det flere selskaper som driver med hundeforsikring? Skal til å sjekke rundt selv, så det hadde vært fint å få med seg alle aktuelle selskaper mens jeg først er i gang.

Sparebank1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle hundene i Gjensidige og Tinka koster rundt 950,- i året mens Småen og Aiwa koster rundt 850,- i året.

Jeg ba nettopp om tilbud fra Gjensidige og fikk til svar at årspremien vil komme på 1930,-! Det var riktignok for en hund priset til 10 000, men likevel! Det var død- og veterinærforsikring.

Agria skjønte jeg ikke så mye av når jeg leste hjemmesidene... Det var altfor mye å velge mellom, så jeg gikk i surr. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agria skjønte jeg ikke så mye av når jeg leste hjemmesidene... Det var altfor mye å velge mellom, så jeg gikk i surr. :huh:

Jeg skjønte heller ikke mye av det som stod på sidene deres, så jeg sendte dem en e-post hvor jeg ba dem redegjøre for forskjellene for en idiot som meg som må ha alt inn med t-skje :huh:

Jeg ba dem også gi meg èn god grunn til at jeg skulle velge dem framfor noen andre. Svaret jeg fikk var at alle de ansatte hadde dyr selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...