Anne Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 "Hei Norsk collie klubb avd rogaland avholder Match Show på forus travbane, i hall B Søndag 23.4 påmelding fra 12 , start klokka 13. dommere : Bjørn hansen, Arne Bærem, Jorunn Totland. pris 100 pr hund. barn og hund, kr 50 pr hund , dommer Arvid Garpestad Informasjon Odd Egil Jensen, tlf 51 43 41 77 kaffe, brus, vafler, og pølser. Lynlotteri." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Vi stiller nok opp vi er jo i hjemlige trakter det der for meg... hele barndommen min var tre gode stein kast fra travbanen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Er mathshow er uoffesielt sant? Og er det for alle raser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 19. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Ettersom jeg har forstått så er det for alle raser ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yuna Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Kanskje jeg skal prøve for første gang å stille yuna ut her? Siden det ikke er så stort, passer dette godt for meg kommer vi også B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Ja er du redd for utstillinger, så er match show supert å øve på! for dette er jo ikke offisiell utstilling, og det skal gå mer på handling enn på hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 21. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Jeg debuterte i ringen på et matchshow, anbefales på det sterkeste Nervene var i høyspenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar