~Marlene~ Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 ja overskrifta sier vell det meste! JEG klarte det har gått glipp av masse brae filmer,sist jeg var på kino var i juni i fjor! tuuuuusen takk Elin,Ida-Elise og Tine for gos støtte til å få til å gå på kino, det har vært målet mitt siden jeg fikk angst og ENDELIG fikk jeg det til! unnskyll meg, men kan jeg kalle meg litt stolt nå? jeg er nemlig megastolt over at jeg greide d!
Aragorn05 Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 Så bra! du har rett til å være stolt.
Mud Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 Jippi!! Nå ble jeg glad!! Så herlig å høre!
Blackburn Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 Så bra! Gratulerer Selv har jeg buss-skrekk... Ække noe gøy!!
Djervekvinnen Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 Kjempebra! Det var flott å høre! Må du bare fortsette å gjøre slike ting! Det er en seier i seg selv. Bra jobba! Og stå på videre!
Tine Skrevet 9. April 2006 Rapporter Skrevet 9. April 2006 Gratulera Marlene jeg sa du greide det kjempe bra
victoria_e Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Å så bra Du har all grunn til å være stolt nå ja
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar