Djervekvinnen Skrevet 5. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Nye bilder idag. De to første er fra idag. Da gikk vi en tur på moloen. masse folk og hunder å se. Langbeinte jenta Ser ut over havet Og igår var jeg og Buster og co på agillitybanen og lekte oss. Hera har hoppet over 3 hinder. Og Buster i spranget!
Artemis Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Kjempefin hund og nydelige bilder! Liker ukuperte dobbiser jeg!
Rambo Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Så flotte bilder Kan jeg spørre om hvor dere var å trente? Jeg dør nemlig etter å trene agility med Rambo
Djervekvinnen Skrevet 5. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Tusen takk for trivelige tillbakemeldinger allesammen! :-) Rambo: Ja det er på bestemorenga. Utstyret står der oppe på grusbanen. Så bare dra dit og tren ivei!
Basse Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Lekker jente Hunder i aksjon liker vi å se!
Djervekvinnen Skrevet 18. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2006 Ja idag var vi på friområdet vårt her. Så utroooolig deilig å slippe langtauet! Bare slippe henne fri og la henne leve livet! Traff mange hunder der også. Alle løp omkring og lekte, hilste på hverandre og plasket i dammene. Ja rene hunde himmelen spør du meg Litt av området Noen bilder av Hera. Se hvor fin hun er! :blush: Og et hvor hun står! Og så hadde Dobermann klubben her treff. Hera var så flink idag. Ble så stolt. Lydig og snill var hun. Ikke ett eneste hyl Hun var selvsikker og bra! Hurra
Guest Christine Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Skrevet 18. Juli 2006 Flotte bilder av en nydelig hund Kanskje du skal endre tråd navnet til doberdamen ? Hihi...Syns doberman tisper burde ha vært kalt doberdamer jeg
Djervekvinnen Skrevet 18. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2006 Hehe ja. Dobberkvinnen Ja da har vel han som lagde rasen snudd seg i graven! Doberkvinnen er jo ikke matcho vel knis.
Rambo Skrevet 18. Juli 2006 Rapporter Skrevet 18. Juli 2006 Så flott Hera er! Var det Heggmoen du sa du skulle til? Er det ikke båndtvang der? Så ganske fint ut der, håper vi kan dra på tur dit en gang og la hundene løpe løse da
Djervekvinnen Skrevet 21. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2006 Ja på tide med nye bilder av jenta mi! Bilder tatt i forrigegårs da vi var ute her i nabolaget. Synd bakgrunnen ble litt stygg da, men hun stod så fint akkurat der ' Soler seg
Djervekvinnen Skrevet 21. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2006 Hva står du der oppe og ser på? Leke med leken sin!
tigergutt Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Fine bilder av en fin hund=) ( jeg har ikke peiling på ståing og sånt, men jeg syns også hun stod veldig fint!=) )
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar