Mirai Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Ja, endelig er eget domene og nytt design her! Innholdet er mye av det samme, men jeg håper dere tar dere en tur innom og kikker litt rundt, og kanskje til og med skriver i gjesteboken? www.miniulven.com Kom gjerne med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Kjempe fin side da fine farger osv...Det som hadde vært fint og og hatt lik farge på scrollen som sida eks men ellers så var den kjempe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamilla Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Å siden er blitt enda flottere! Samme gjelder Mona, hun blir finere å finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Fin og ryddig side Gjesteboken er signert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Hei, så fin siden din har blitt ja:) signerte gb'en jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Vi må jo skryte litt da etter arbeidet du har gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Så fin den er! GB er signert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Hei Julie.! Sist oppdatert linken på fremsiden er godt gjemt når den var hvit, litt mere kontrast så den vises... stilren å pen side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Ser du den fremdeles ikke? Den er nemlig svart her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 utrolig fin side! bra jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Oppdaterer igjen, i dag har jeg til og med lagt til noen filmer! Det kommer flere etterhvert *flink* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Lekker side, bra jobba! Gb signert. Dette var et design utenom det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 ser ikke filmene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 ser ikke filmene dine Jeg vet Skal flytte dem. Får du opp denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 Jeg vet Skal flytte dem. Får du opp denne? Jeg får den... Hesten sitter å knurrer i vinduet... ;P Laste ned... pakke ut... å så se filmen... Det går jo på et vis... Men ikke alle vet hvordan man pakker ut en gang, så litt dumt sånn sett... (Scorpioen84 som skriver.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 jepp jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 Laste ned... pakke ut... å så se filmen... Det går jo på et vis... Men ikke alle vet hvordan man pakker ut en gang, så litt dumt sånn sett... Nei, jeg vet.. men det er tross alt bedre enn at filmene ikke funker pga start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Flott side Litt utenom det "vanlige" (hihi, selv om det nesten ikke finnes noe "vanlig" lenger ) På om deg ble linken til charlotte sin side åpnet inne i rammen din, og ikke i en ny side... Enkelt å trykke seg rundt, oversiktelig og fin Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Da har jeg skrevet dagbok fra de siste dagene og lagt ut bilder fra kurset i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kefir Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Nå har jeg nettopp drevet og vimset rundt på siden din i 15 minutter, og jeg synes at den var superfin. For det første hadde den et flott og oversiktlig design som gjør at man får lyst til å titte rundt på de forskjellige sidene, og dessuten var det masse spennende lesestoff der og morsomme bilder. Tipp topp side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Tusen takk for knall tilbakemelding koselig at du skrev i gjesteboken også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2006 Nå har jeg oppdatert dagboken for de siste dagene (uken) for dere som ikke har sett det, og nå la jeg også nettopp ut tre filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Siden er oppdatert med 3 nye album i galleriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 22. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2006 Masse gøy å lese å se da Knall fine bilder og da og ikke minst herlige Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar