9na Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Er ikke noe proff hjemmesidelager,men liker alikevel å ha en side med hudene mine,dette er en ny side,jeg holder på med. www.minehunder.moo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Syntes siden var fin, Janka var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Sida var fin den da, men likte ikke helt det gule på siden osv kunne liksom hatt lik farge over alt.. Men ellers så var siden søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9na Skrevet 5. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 ja det guloransje på siden der ja..får det ikke vekk ehhe har prøvd..bruker bare sånn hjemmeside generator greier ser du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Synes det var en veldig fin side jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 ja det guloransje på siden der ja..får det ikke vekk ehhe har prøvd..bruker bare sånn hjemmeside generator greier ser du.. Ok da så men ellers var sida kjempe fin da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Kommer ikke inn på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar