9na Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Er ikke noe proff hjemmesidelager,men liker alikevel å ha en side med hudene mine,dette er en ny side,jeg holder på med. www.minehunder.moo.no
Renate A Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Syntes siden var fin, Janka var nydelig.
Tine Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Sida var fin den da, men likte ikke helt det gule på siden osv kunne liksom hatt lik farge over alt.. Men ellers så var siden søt
9na Skrevet 5. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2006 ja det guloransje på siden der ja..får det ikke vekk ehhe har prøvd..bruker bare sånn hjemmeside generator greier ser du..
Tine Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 ja det guloransje på siden der ja..får det ikke vekk ehhe har prøvd..bruker bare sånn hjemmeside generator greier ser du.. Ok da så men ellers var sida kjempe fin da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar