Gå til innhold
Hundesonen.no

Huff,lille tille gutten...syk gutt stakkars folk

Inustaff

Recommended Posts

http://www.familjeliv.se/krypin/therese669..._album=Standard

Får helt vont inni meg av å lese dette her,og se bildene..

Sier ikke så mye mer,se selv.. :)

Ja, jeg kom over den der selv i går kveld. Det må være helt grusomt for en familie å oppleve noe slikt. Men det ser ut til at de er noen utrolig flotte foreldre med godt pågangsmot til tross for en grusom skjebne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Sitter her å gråter her..... er så urettferdig at lille Tille ikke skal få muligheten til å leve, vokse opp og oppleve ting ;) Vet noen hva det er som gjør at sykdommen forekommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å griner som søren. ;) Jeg orker ikke en gang å tenke på hvordan familien til gutten har det, stakkars.

Sitter her å gråter her..... er så urettferdig at lille Tille ikke skal få muligheten til å leve, vokse opp og oppleve ting :P Vet noen hva det er som gjør at sykdommen forekommer?

http://www.debra.no/default.asp?nc=2446&id=45

Her står det littegran om sykdommen...

Men et kjapt søk på google, så står det sikkert noe mer der...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nu har vår lilla prins somnat in. Tilles blå ögon har kollat på oss för en sista gång. Nu har han kämpat tillräckligt. Han somnade in så stillsamt så stillsamt. Mormor satt och strök honom på pannan när han slutade andas. Det var över på ingen tid alls. Nu springer han säkert omkring med alla andra änglabarn på sin stjärna, för han har säkert bjudit in allihopa social som han var. Han kommer vara saknad av många och allra mest av sin mamma, pappa, bror och syster.

Tårene renner for den stakkars gutten og foreldrene som må oppleve å miste han så liten, verden er urettferdig.

Utrolig sterkt skrevet av mammaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...