Gå til innhold
Hundesonen.no

Chinchilla


Cecilia

Recommended Posts

Ja? Er det noen her som har disse fantastiske dyrene?

Hva slags farger har du i så fall og hvor stor er interessen?

Jeg eier for øyeblikket 11 stykker :P

Har 14 stk her der 10 stk er mine, henter den sisste min 22 April :)

Kan lese om chillaene mine her: http://www.mia-mi-chinchilla.moo.no/

Og se bilder av dem her: http://miamichinchilla.piczo.com/?preview=...8059&cr=2&rfm=y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, har to. Fargen heter vel silver trur jeg.. :) Har hatt dem ett par år nå, og det er ikke et dyr jeg kommer til å prioritere å skaffe senere, men de er herlige, hvertfall når en føler man får litt tilitt til dem og omvendt :(

Skippy og sheila:

skippysheila.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er kjempe flotte :(

har nok fallt for ett annet dyr jeg... lillebror som jeg kaller det... Degusen :( de er bra hærlige, og står absolut på listen over dyr jeg skal ha igjen :( måtte gi bort de jeg hadde da jeg bodde hjemme, fordi jeg ikke hadde nok tid til dem, men de lever i beste velgående nå da, og jeg har egentlig lyst ¨å ha dem tilbake :P men det funker jo ikke :P men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

degus kan vel ikke leve aleine?

mente de måtte være to stk jeg? ellers så hadde de ingen livsglede?

Helt korekt. Dem skal ikke leve alene. Men minst to sammen.

Fikk ham via politiet da eieren ikke var i stand til og ta vare på ham. Han gikk da sammen en jente, men vi ville ikke risikere at det ble noen unger. Jenta for til Hege i dooa og står nå med en annen hann degus der som er kastret. Får se om jeg finner noen til ham, er på leting etter nytt hjem og en kamerat til ham.

Litt OT dette her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korekt. Dem skal ikke leve alene. Men minst to sammen.

Fikk ham via politiet da eieren ikke var i stand til og ta vare på ham. Han gikk da sammen en jente, men vi ville ikke risikere at det ble noen unger. Jenta for til Hege i dooa og står nå med en annen hann degus der som er kastret. Får se om jeg finner noen til ham, er på leting etter nytt hjem og en kamerat til ham.

Litt OT dette her da :)

jeg hadde gjerne tatt begge to jeg :( drev degus oppdrett med de jeg hadde :(

hadde dyrebutikker jeg hadde avtale med og spånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine småjenter; Athena og Cara :(

Min gamle Gremlin døde i desember 2004. Han har jeg hatt siden jeg gikk på barneskolen så det var veldig leit. :( I januar 2005 hentet jeg disse to jentene hjem :(

Så søte dem er da! :P

Har hatt en chilla som het Athene jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, ja det skjeønner jeg du ikke vil.

hadde sånn bur på hjul til de to andre... sånn de kunne løpe opp og ned og kose seg og klatre og sånn :) så... hadde jeg skulla hatt, skulle ikke jeg hatt noe annet bur nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en grå chinchilla gutt på 4 år vi. Har lenge vurdert å få i en til så han får selskap, men er så utrolig allergisk mot høyet! :) Er utrolig herlige dyr iallefall! Går ikke helt overens med hunden, men så lenge det er han som jakter på henne, så skal jeg vel ikke klage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...