Tine Skrevet 4. April 2006 Rapporter Skrevet 4. April 2006 Heisann da er min nye layout ute tar i mot kritikk og ros:P adr: http://www.potene.com
Tine Skrevet 26. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2006 Nå har jeg fått blogg på siden min som dere kan følge med på om dere vil skriver ca annen hver dag så den blir jevnlig oppdatert Og er det noen som vil bli linka så er det bare og gi beskje. Av bannere så legger jeg kun i buttons da så bare sleng med en button
Tine Skrevet 15. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Da er den endelige sommerlayen ute på nett lagt inn nye bilder på alle sidene samt annet små plukk
Tine Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Oppdatert med nylayout, nye bilder,linker og siden om Gizmo er helt ny...Samt oppdatert bloggen osv.
Basse Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Jeg har da sett den layouten en god stund nå? Fin layout, men scrollen er skeiv i firefox og på div siden går skriften opp i toppen. Fine farger som passer til høsten
Tine Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Jeg har da sett den layouten en god stund nå? Fin layout, men scrollen er skeiv i firefox og på div siden går skriften opp i toppen. Fine farger som passer til høsten Den har vært ute en liten stund ja Jepp er klar over FF derfor så har jeg skrevet at den må sees i IE Men ellers takk
Tine Skrevet 11. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2006 Ny layout,helt ny framside, ny side på Gizmo sin side, oppdatert litt om meg og skrevet i bloggen Så har vi fått ny gjestebok som er veldig ''sulten''
Tine Skrevet 12. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Ny layout på siden, ny side der jeg legger ut de gamle layoutene, 2 nye dvergpincher linker,ny link til pip.no, oppdatert bloggen samt annet knask
Nirm Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 Fin, enkel og ryddig layout. :-) Bruker Firefox, og der står litt buttons og tekst oppå hverandre på linkesiden.
Tine Skrevet 14. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 Fin, enkel og ryddig layout. :-) Bruker Firefox, og der står litt buttons og tekst oppå hverandre på linkesiden. Jepp er klar over dette dessverre Skal prøve og fikse det, men bruker selv IE så... Men ellers takk hverfall
Tine Skrevet 14. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 En del nye linker ute på siden
Tine Skrevet 20. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2006 Gratulasjons siden til Gizmo ligger ute
Tine Skrevet 28. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2006 Masse nye oppdateringer ta en titt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar