vipsen Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Noen som savner noen å trene sammen med, bli inspirert av, kunne kritisere på/få konstruktiv kritikk av og ha konkurranse som målsetning ila vår/forsommer? Vanskelig i lengden å få alt rett kun ved å se ovenfraogned, den ene foten man setter feil, det ene trikset man kunne puttet inn der osv. Dessuten er det fryktelig kjedelig å gå alene alltid Noen det høres spennende ut for?
mokken Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Kom å tren med oss! Hvis det passer da Det er lydighetstrening på Varden hver onsdag kl 19, og du er jo medlem i klubben ikke sant? De fleste som trener der fast er i kl 1, noen som ikke har startet enda og noen få i kl 2. Må stikke no, skal å trene
vipsen Skrevet 5. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2006 Søs er, men vi likner *host* Takk for tips:)
mokken Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Litt "tillegsinfo": - alltid en ansvarshavende som styrer evntuelle fellesdekker, tannsjekker, tar imot nye ansikter osv. - konkurransetrening den første onsdagen i hver mnd. med ringbånd, "dommer" og det som ellers hører med http://www.retrieverbergen.com/bruk_lydighet.htm
Benedicte Skrevet 17. April 2006 Rapporter Skrevet 17. April 2006 Jeg blir gjerne med på konkurransetrening
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar