Gå til innhold
Hundesonen.no

hjemmesiden

Gjest

Recommended Posts

Hei!

Jeg føler på en måte at innholdet på siden min er "ferdig", så jeg vet ikke helt hva jeg skal oppatere lenger, kan ikke lage nytt design hver uke heller. Så er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan oppdatere fremover, og hvordan jeg kan få opp besøkstallet litt?

Legg gjerne igjen en hilsen i gjesteboka med noen tips eller meninger.

Sheltiebel

Mvh Bella_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin side da helt enkel og grei med en del bilder :) kunne jo hatt litt om deg osv da? ellers så var den kjempe fin og ryddig... For å få flere folk kan du jo kanskje signere i andre sine gjestebøker osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott side, jeg har vel sagt det før også :)

Nei, skjønner deg med oppdateringsbiten, sliter litt der jeg og' for tiden...

Litt om deg er kanskje ikke så dumt, en annen ting jeg lot merke til var at linkene var blå (i FireFox) og jeg syns du kanskje kan prøve en annen farge i forhold til fargen på bakgrunnen?

Ellers har jeg ikke så mye å tilføye, unntatt at Bella er utrolig nydelig og som du selv vet så "sklir siden din ut" i skjermer som er større enn den ambefalte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin side da helt enkel og grei med en del bilder :) kunne jo hatt litt om deg osv da? ellers så var den kjempe fin og ryddig... For å få flere folk kan du jo kanskje signere i andre sine gjestebøker osv?

Ja, eg kan kanskje skrive litt om meg... takk for tipset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott side, jeg har vel sagt det før også :P

Nei, skjønner deg med oppdateringsbiten, sliter litt der jeg og' for tiden...

Litt om deg er kanskje ikke så dumt, en annen ting jeg lot merke til var at linkene var blå (i FireFox) og jeg syns du kanskje kan prøve en annen farge i forhold til fargen på bakgrunnen?

Ellers har jeg ikke så mye å tilføye, unntatt at Bella er utrolig nydelig og som du selv vet så "sklir siden din ut" i skjermer som er større enn den ambefalte :)

Hm.. ja veit om det med linkane, men det er tydligvis css'en som ikkje fungerar som den skal, er ihvertfall bra i internet explorer. Ser at i Opera er også bakgrunnen kvit, den skal eigentleg vere brun, men skal fikse det i neste layout tenkte eg ;)

Fleire tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra det då ;)

Er veldig vanskeleg å lage layout synes eg, fordi eg likar transparent iframe, men då fungerar css'en som regel berre i internet explorer. Og om eg brukar rammer for å hindre at iframen "stikker" av, så kan eg ikkje lage menyen i photoshop, då må eg lage den i frontpage og har då begrensningar på kva for skrift eg kan bruke.. :P

sukk det er ikkje lett med layout laging nei :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skal jeg love deg, min og ble litt løyen i fox har ikke det selv da men fikk hørre og se det.. Bildene min sklei ut lixom... ;) men holder nå på med ny så :P svart, hvitt og rødt :P Så sliter jeg litt med bilde kvalitetet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til oppdateringer er ikke noe problem, da jeg selv oppdaterer så og si hver dag.

For eksempel:

Ta bilder og legg ut album

Filme og legg ut filmer

Skriv dagbok

Skriv resultater

Skriv planer side for hvor du skal i hundeverden

Grattis til venner med resultater

Er mye man kan gjøre. Gå inn på siden min, kanskje du får noen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skal jeg love deg, min og ble litt løyen i fox har ikke det selv da men fikk hørre og se det.. Bildene min sklei ut lixom... ;) men holder nå på med ny så :P svart, hvitt og rødt :P Så sliter jeg litt med bilde kvalitetet :P

Nei enkelt skal det ikkje vere... gi beskjed når layen er ferdig då :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til oppdateringer er ikke noe problem, da jeg selv oppdaterer så og si hver dag.

For eksempel:

Ta bilder og legg ut album

Filme og legg ut filmer

Skriv dagbok

Skriv resultater

Skriv planer side for hvor du skal i hundeverden

Grattis til venner med resultater

Er mye man kan gjøre. Gå inn på siden min, kanskje du får noen tips.

Tusen takk for mange bra tips.. trur kanskje eg skal oppdatere litt i kveld, hehe ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

ser bra ut dette..

eneste er jo fargene på lenker, som du allerede vet om.

ENORMT med pels på dyret ditt da:P

Tusen takk ;)

Ja, en kan si det slik, røyteperioder blir ikke alltid like godt motatt, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke det du mente med at du ikke kunne lage siden din i rammer for å holde iframen på plass, for da kunne du ikke lage bakgrunnsbilde?

Dagbok er hvertfall en god ide!

Dagbok er bra, og det har eg :)

Når eg lager en layout, bruker eg å lagre layen som bilde, og da kan jeg ikke bruke tabell til bare iframen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...