Gå til innhold
Hundesonen.no

www.isaktheo.com

Havana

Recommended Posts

Skrevet

Isak og Theos hjemmesider.

25.12.2006:

Flere nye bilder i galleriet!

November: Egen side om bichon havanais og en side om allergivennlige hunder.

Skrevet

Kjempe fin side. :huh:

Kan kanskje ta med litt info om deg?

Ellers var det en behagelig side å være inne på, og for noen sjarmtroll du har, gleder meg til å møte dem imorgen! :)

Skrevet

Så flott side dere hadde :)

Veldig flott og oversiktelig, med mange pene bilder av de to nydelige hundene dine :huh:

Eneste jeg lot merke til var at "vinduene" som du hadde informasjon i var ganske små, og i gjesteboken ble det kanskje hakket for lite?

Noen er kanskje interresert i å lese litt mer om personligheten til hundene dine eller info om de feks driver med lydighet o.l, men det er jo opp til deg hva du vil legge ut da ;)

PS: Prøvde 2 ganger og signere gjesteboken din, men den ville ikke lagre den: beskjeden jeg fikk var: "One of the input fields does not seem to be valid."

Skrevet

Som sagt tidligere var det enormt behagelig side å være inne på. Veldig bra fargevalg, og en gjennomført stil. Liker godt at siden er ryddig og oversiktlig, lett å finne fram. Savner litt mer info om hundene, om dere trener noe ol.

Skrevet

Tusen takk for fine tilbakemeldinger :huh:

Den gjesteboka er ikke helt stabil. Enig i at gjestebokvinduet blir litt i minste laget. Kommer nok til å bytte ut hele gjesteboka.

Det kommer mer innhold etterhvert, både om hundene og meg, hva vi driver med, flere bilder, noen hundespill osv. Det er bare å fortsette å titte innom :)

Skrevet

Tusen takk for fine tilbakemeldinger :)

Den gjesteboka er ikke helt stabil. Enig i at gjestebokvinduet blir litt i minste laget. Kommer nok til å bytte ut hele gjesteboka.

Det kommer mer innhold etterhvert, både om hundene og meg, hva vi driver med, flere bilder, noen hundespill osv. Det er bare å fortsette å titte innom ;)

I'll do :P

Skrevet

Hundene har fått eget domene: www.isaktheo.com

Har gjort siden litt bredere, så det blir bedre plass til innhold. Det har også kommet litt mer stoff om hundene.

Kommer snart til å fikse litt på nedtrekksmenyene, galleriet og gjesteboka.

Skrevet

Takker igjen :)

Du kan dette med hjemmesider :)

Holder på å starte opp eget webdesignfirma. Hadde vært litt pinlig om jeg ikke hadde snøring... ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker igjen ;)

Holder på å starte opp eget webdesignfirma. Hadde vært litt pinlig om jeg ikke hadde snøring... ;)

Oj, ikke værst :o

Siden din var riktig så flott ;)

Gratulerer med domene!

Fargen på linkene dine er blå, kanskje er det en annen fage som passer bedre?

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg likte nr 3, den eksisterende best. Nr 1 ble for mye "dill"(i mangel på bedre ord) etter min mening. Banneret ble rotete og bakgrunnen likte jeg rett og slett ikke. Ellers så var fargene bra. Nr 2 var jo forsåvidt grei, men jeg liker ikke svarte hjemmesider(nr 2 var jo ikke helt svart, kjempefint med grønne kanter og detaljer, men som sagt over, liker ikke svarte hjemmesider) Dermed ble jeg stående igjen med nr 3. Den er enkel og pen, og den virker mer profesjonell enn de to andre. Får mest lyst til å lese videre når jeg går inn med nr 3. Men for all del, alle forslagene var kjempefine.

Skrevet

Jeg likte nr 3, den eksisterende best. Nr 1 ble for mye "dill"(i mangel på bedre ord) etter min mening. Banneret ble rotete og bakgrunnen likte jeg rett og slett ikke. Ellers så var fargene bra. Nr 2 var jo forsåvidt grei, men jeg liker ikke svarte hjemmesider(nr 2 var jo ikke helt svart, kjempefint med grønne kanter og detaljer, men som sagt over, liker ikke svarte hjemmesider) Dermed ble jeg stående igjen med nr 3. Den er enkel og pen, og den virker mer profesjonell enn de to andre. Får mest lyst til å lese videre når jeg går inn med nr 3. Men for all del, alle forslagene var kjempefine.

Ja, jeg laget bevisst mye dill på den første fordi det er noe jeg skjeldent gjør. Med den mørke hadde jeg også lyst til å prøve noe helt annet. Dette er bare et eksperiment :)

Skrevet

Ja, jeg laget bevisst mye dill på den første fordi det er noe jeg skjeldent gjør. Med den mørke hadde jeg også lyst til å prøve noe helt annet. Dette er bare et eksperiment :)

Jeg må bare få presissere at ingen av forslagene var dårlige, men de to første falt ikke i smak hos meg ;) Hadde du funnet en annen bakgrunn og laget navnene i toppbanneret beint så kunne den første blitt bra.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En dyrlegesjekk er absolutt lurt. Hun kan ha helseproblemer som gjør at hun ikke tar opp næring riktig. Hva dyrlegen sjekker kommer helt an på vurderingen av hunden, rase, vekt, hva hun spiser osv. Jeg antar du har prøvd ulike fõr og fõrtyper? Har du prøvd å gi mat til ulike tidspunkter? Det som funket best for min småspiste hund var å gi lite nok til at han alltid spiste opp. Du kan jo bare tenke deg selv om du ikke har matlyst, og stadig får servert mer mat enn du orker. Jeg fôret også en kombinasjon av rått og tørt, og varierte mellom typer og merker. Å ha litt lakseolje over maten kan også hjelpe.
    • Jeg har en tynn hund på 2 år og hun er fullvoksen for lenge siden. Hun har alltid vært tynn og spinkel sånn at ribbeina og knoklene stikker ut. Har prøvd å få henne opp i vekt. Er det noe jeg kan gjøre? Bør hun da ha en dyrlegesjekk men hva gjør dyrlegen da? Er det noen som har erfaring med en småspist hund? Har prøvd flere for og hun er like tynn. 
    • Du har ingen som vil passe hundene litt? Om du har en hund hjemme (lederen, om en av dem tydelig er det) og de andre ute, så er det antakelig mye lettere å få til, over tid. Det hender folk tilbyr gratis hundepass på Finn, bare fordi de elsker hunder, men ikke har lyst til å forplikte seg på fulltid. Om du ikke finner en annonse, så lag en. Sjansen for napp fra dyrevenner som ikke kan ha dyr selv er høy.  Jeg anskaffet en hund nr 2 fordi den første ikke var interessert i sønnen min, og han var så såret av alle avvisningene, han måtte få sin "egen" i en alder av fire år. "Itte'no problem," tenkte jeg, som hadde sett andre med flere hunder. Eldste hundens umiddelbare respons på det nusselige lille nøstet av samme art var aggressiv knurring. Hadde heldigvis en god hundepasser som hunden kjente og trivdes hos, som tillot oss en smooth tilvenningsperiode med passende mengder samvær og alenetid, og innen noen uker hadde eldste adoptert den yngre som sin egen. Den fikk henge fra ørene og jage ham bort fra matskålen sin, og han hadde ikke hjerte til å nekte den noe. Han hadde en grenseløs kjærlighet til den nye lille vennen sin. ..etter en stund, men det startet altså med høy nakkebust, stiv hale og et virkelig aggressivt knurr, og kunne potensielt blitt stygt om vi ikke hadde kunnet pæmpre den eldste med masse one on one time, favorittaktivitene hans og koblet den lille med noe positivt. Jeg antar du har servert hundene det beste de vet som belønning for ethvert tilløp til ro og avslapning ifbm kattene? 
    • Det bør nok helst foregå i et annet rom, om ikke utenfor huset eller ihvertfall på god avstand. Om du gjør det rett foran de andre hundene i bur så er du like langt.
    • Jeg har forresten prøvd å ha en kattunge i litt lukka kattebur. Ikke sånt hundebur med gitter. Men så at kattungen da ble stressa når hunden gikk på utsiden. Men skal prøve flere ganger.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...