Line_ Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Ja, hvordan gikk det? Må skryte litt av Tønsberg Hundeklubb som dro inn mange seiere i ag og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 En fin disk...Full fart og feil hinder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Jeg stilte ikke i noe selv, men var banemannskap i hopp klassene og ag lag. Og det var veldig mye bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Jeg stilte ikke i noe selv, men var banemannskap i hopp klassene og ag lag. Og det var veldig mye bra! Tøfft Vennina mi kom på 2. plass i hopp kl 1 mellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Fikk akkurat beskjed om at Jeanette med Sheltien Nico (min venninde) VANT agility kl1 mellom i dag OGSÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Sheltie til topps, wohoo! Det liker vi Grattis til dem! Spent på resultater fra Gunhild og Chera (aussie) og Henriette og Donny jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Sheltie til topps, wohoo! Det liker vi Grattis til dem! Spent på resultater fra Gunhild og Chera (aussie) og Henriette og Donny jeg nå Ja, ikke sant! Kom en sheltie jeg kjenner gost på 4 plass også, kan fikk siste napp til klasse 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ligger forresten noen bilder på hjemmesiden min fra Drammen 1 april EDIT: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ligger forresten noen bilder på hjemmesiden min fra Drammen 1 april EDIT: skriveleif Kommer ikke inn når jeg trykker på linken, bare hovedsiden som kommer opp i vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 jepp, gratulerer Jeanette og Nico!! Du vet jo hvordan det gikk med meg Lagt ut bilder og filmer jeg også på www.biorkos-frodo.piczo.com --->bilder---drammen hundefestival... Filmene har ikke blitt så mange ennå.. men de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar