Yakine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Vel, har noen fallt i fella idag da? Og fortell gjerne! Selv så har jeg en regel, og det er å ikke tro på NOE som hellst denne dagen!
Synne Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Eg har faktisk ikke blitt lurt i dag bare lurt noen!
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Lillebroren min sa "se! En elefant i hagen", men jeg gikk heldigvis ikke på den............
Karina&Chica Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 klokka 24.02 i natt ble jeg lurt.. Ja, jeg ble lurt allerede 2 minutter ut i 1.april Jeg sov over hos typen min, plutselig så snudde han seg, sluttet og snakke med meg og jeg trodde jo selvsagt at det var noe galt.. Uff, litt irriterende å være lettlurt. Men er lykkelig over at det ikke er skole den 1.april i år
victoria_e Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Nei har ikke blitt har heller ikke lurt noen. Liker ikke denne dagen jeg, for mormor & morfaren min ble drept 1 April
Synne Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Nei har ikke blitt har heller ikke lurt noen. Liker ikke denne dagen jeg, for mormor & morfaren min ble drept 1 April hva skjedde med de?
victoria_e Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 hva skjedde med de? En som kjørte på dem med bil("bilulykke") han skulle vist prøve å ta sitt eget liv, men hva er vitsen med å kjøre på en bil som er mindre enn den han hadde Han slapp jo unna med lettereskader mens han drepte to folk
Synne Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 En som kjørte på dem med bil("bilulykke") han skulle vist prøve å ta sitt eget liv, men hva er vitsen med å kjøre på en bil som er mindre enn den han hadde Han slapp jo unna med lettereskader mens han drepte to folk *snufs* Kjempe synd Det var jo styggt gjordt av han å gjøre da
¤ Martine ¤ Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Nope.. Hakke prøvd , å ingen har prøvd seg hell.. Har dere non gode råd for å lure non?
Synne Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Nope.. Hakke prøvd , å ingen har prøvd seg hell.. Har dere non gode råd for å lure non? Si at kaninen din har rømt eller noe det funka her hjemme
Ina Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Hehe.. mange som har prøvd å lure meg, men ingenting har funket. Har blitt lurt så mange ganger før, så heretter passer jeg meg! Noe av det de sa de som prøvde å lure meg: Ei venninne: Jeg skal få ei lillesøster eller lillebror! Lillebroren min på snart 18: Jeg og Linda skal forlove oss! + alle aprilspøkene i avisene da, hehe.. Men jeg gikk ikke på noen. Husker ene aprilspøken for maaaange år siden (husker ikke om det var VG eller adressavisa), det var noe om at alle hann schæfer hundene i landet skulle kastereres, for denne rasen skulle ikke avles mer på. Jeg gikk fem på vettu, å ble såååå sint
WheatenMali Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Nei, ingen har lurt meg -_- Tror ikke jeg tenker over at det er 1.april, så går på alt <_<
MarieR Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Hundesonen lurte meg trill rundt Ellers ingen, bortsjett fra pappa som bare sånn tilfeldig kastet ut av seg at han ville omplasere Ask. Men den avslørte jeg rimelig kjapt
victoria_e Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 *snufs* Kjempe synd Det var jo styggt gjordt av han å gjøre da Ja jeg vet
SnowDOG_ Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Blir desverre aldri lurt. ER altfor tøff, pen, barsk og kul til å bli lurt desverre. Hehe neida eg bare tar ikke ting seriøst når eg vet at alt og alle skal prøve å lure hverandre på denne dagen.
Benedicte Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 JO, jeg ble nettopp lurt!! Guro sa at typen til Lill (borzoi) hadde spurt Lill om de skulle forlove seg! Og Lill ante ikke hva hun skulle svare! Og jeg begynte å ramse opp for Guro grunner til at de IKKE skulle forlove seg Fy søren, jeg gikk rett på!!
MarieR Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 hehe, lokalavisen her har alltid en spr spøk hvert år, for noen år sden var det at det hadde landet et fly på motorveien, og det var massefolk som tok turen oppover for å se om det stemte. I år, var det at sex klubben club 4, som var i malvik å lette etter lokaler til klubben for noe måneder siden, nå har fått lokaler på gamel vikhammer hotell. Det ligger nøyaktig 150 meter fra bare og ungdomsskolen. hehe, jeg styrter inn til pappa å roper at nå blir det ikke mange som drar til butikken i frimenuttene, for nå skal vi på sex klubb! pappa mista hode totalt, og etter å ha lest artikkelen flere ganger, og rast fra seg det værste raseriet ser han på datoen. "aha..det er 2. april i dag!"
Marianne Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Hihihihi, ble lurt for litt siden av Ingvild! (aya)
Synne N Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Har ikke blitt lurt, bare delvis av sonen narren
Betty Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Har ikke blitt lurt annet enn av spøken til hundesonen.
olavxxx Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Jeg lurte vipsen :-) edit: til å tro at jeg hadde skallet meg (sendte manipulert bilde)
vipsen Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Jeg lurte vipsen :-) edit: til å tro at jeg hadde skallet meg (sendte manipulert bilde) Det gjorde du ikke det så. Tenkte bare at du var ikke like pen når du var i militæret for noen år siden *blafre*
Aya Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Hihihihi, ble lurt for litt siden av Ingvild! (aya) *flir* Det var herlig. Første gangen i mitt liv jeg har klart å lure noen:p Fikk du snakke med Kungen, Marianne?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar