Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har blitt lurt?


Yakine

Recommended Posts

klokka 24.02 i natt ble jeg lurt.. Ja, jeg ble lurt allerede 2 minutter ut i 1.april :)

Jeg sov over hos typen min, plutselig så snudde han seg, sluttet og snakke med meg og jeg trodde jo selvsagt at det var noe galt.. ;) Uff, litt irriterende å være lettlurt. Men er lykkelig over at det ikke er skole den 1.april i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;););) hva skjedde med de? :)

En som kjørte på dem med bil("bilulykke") han skulle vist prøve å ta sitt eget liv, men hva er vitsen med å kjøre på en bil som er mindre enn den han hadde :unsure:

Han slapp jo unna med lettereskader mens han drepte to folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som kjørte på dem med bil("bilulykke") han skulle vist prøve å ta sitt eget liv, men hva er vitsen med å kjøre på en bil som er mindre enn den han hadde :unsure:

Han slapp jo unna med lettereskader mens han drepte to folk ;)

*snufs* ;) Kjempe synd ;) Det var jo styggt gjordt av han å gjøre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. mange som har prøvd å lure meg, men ingenting har funket. Har blitt lurt så mange ganger før, så heretter passer jeg meg!;)

Noe av det de sa de som prøvde å lure meg:

Ei venninne: Jeg skal få ei lillesøster eller lillebror!

Lillebroren min på snart 18: Jeg og Linda skal forlove oss!

+ alle aprilspøkene i avisene da, hehe.. Men jeg gikk ikke på noen.

Husker ene aprilspøken for maaaange år siden (husker ikke om det var VG eller adressavisa), det var noe om at alle hann schæfer hundene i landet skulle kastereres, for denne rasen skulle ikke avles mer på. Jeg gikk fem på vettu, å ble såååå sint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir desverre aldri lurt. ER altfor tøff, pen, barsk og kul til å bli lurt desverre.

Hehe neida eg bare tar ikke ting seriøst når eg vet at alt og alle skal prøve å lure hverandre på denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO, jeg ble nettopp lurt!!

Guro sa at typen til Lill (borzoi) hadde spurt Lill om de skulle forlove seg! Og Lill ante ikke hva hun skulle svare! Og jeg begynte å ramse opp for Guro grunner til at de IKKE skulle forlove seg :) Fy søren, jeg gikk rett på!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lokalavisen her har alltid en spr spøk hvert år, for noen år sden var det at det hadde landet et fly på motorveien, og det var massefolk som tok turen oppover for å se om det stemte. :)

I år, var det at sex klubben club 4, som var i malvik å lette etter lokaler til klubben for noe måneder siden, nå har fått lokaler på gamel vikhammer hotell. Det ligger nøyaktig 150 meter fra bare og ungdomsskolen. hehe, jeg styrter inn til pappa å roper at nå blir det ikke mange som drar til butikken i frimenuttene, for nå skal vi på sex klubb! pappa mista hode totalt, og etter å ha lest artikkelen flere ganger, og rast fra seg det værste raseriet ser han på datoen. "aha..det er 2. april i dag!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi, ble lurt for litt siden av Ingvild! (aya)

*flir* Det var herlig. Første gangen i mitt liv jeg har klart å lure noen:p Fikk du snakke med Kungen, Marianne? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...