Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningen vår :)


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

NOTAT FRA DAGBOKEN:

I dag gikk jeg først en liten tur med King og Milo. Begge trakk hver sin vei, så det ble litt vanskelig. Var ute i en halvtime.

Senere gikk jeg ut på plassen, som er en gammel pizza baker plass i grus. Eller snø nå da. Trente med klikkeren, og fikk store uforventet resultater. Milo hørte etter HELE tiden, og jeg ble sjokekrt. Utfordret skjebnen mine litt, med å prøve slalom mellom trær, hvor det satt kråker i. Gikk faktisk SUPERT Trente også på innkalling, som også gikk supert Trente slalom en gang til, men da en kråke lettet fra treet, så forsvant hunden på 3sekunder. Gikk utover åkeren igjen, og jeg ble løpt ned av et stort dyr...MILO! HeHe..YESS! Trningen sitter så godt nå! Trente mer innkalling, og han kom HVER gang jeg ropte. Klikker jeg idet han sur, og løper mot meg så får han opp farten enda mer!Bråsnudde når jeg ropte og greier. Ja, jeg må nok sjekke stamtavla en gang til. Border Collie eller Engelsk Setter? Ja, det er den sist nevnte. HiHi..

Nei, dette er ikke en april snarr :icon_redface: Det er bare det at vi har fått til det vi har trent MYE på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...