Caroline Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 Har i lengre tid tenkt på å kjøpe domene og å endelig få lært meg å snekre hjemmeside "the real way". Men hvor kjøpe, hva skal jeg velge, og hva er bra pris for det jeg får for pengene? Noen som vil hjelpe en stakkar som alltid har brukt div. gratissider?
SD Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 Hva med den som Helene (Tuppetroll) tipset meg om? Fra QXL? Domene og webhotel får du med da
Tine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Har i lengre tid tenkt på å kjøpe domene og å endelig få lært meg å snekre hjemmeside "the real way". Men hvor kjøpe, hva skal jeg velge, og hva er bra pris for det jeg får for pengene? Noen som vil hjelpe en stakkar som alltid har brukt div. gratissider? Jeg har nettopp kjøpt der fra skal bli spennende og se åssen det blir betalte 228 for et år da fikk jeg webhotell, domene osv
Renate A Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Jeg bruker https://www.b-one.net/ De er "aldri" nede, de har god support, de har FRI trafikk noe jeg ser på som viktig. De har ogs en hjemmeside generator som gjør at man kan lage hjemmesider på samme måten som gratis sidene, også har de "layouts/templates" som gjør at oppsettet ser proft ut.
Caroline Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 Takk for tips dere Skal tenkte litt på det, også må jeg jo bestemme meg for domenenavnet da Står mellom 2 stykker og klarer ikke helt bestemme meg... Skal ha samme navnet som kennelnavn også, så det bør være noe jeg er fornøyd med
Caroline Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 Forresten, hva er billig og hva er dyrt egentlig? Har jo ikke peiling...
Tore Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Forresten, hva er billig og hva er dyrt egentlig? Har jo ikke peiling... Det Tine å Tuppetroll har er kanskje det billigste man kan få, da med de begrensnignene som er med i den prisen... Har du ikke store krav så er det mere en nok til ditt bruk også... Det du ikke må finne på er å kjøpe domene av foreksempel internettleverandøren din, de har Blodpriser 500% dyrere er allefall min leverandør på slikt... eller så er jo www.domeneshop.no meget gode å har greie priser uten begrensinger.... Jeg kommer ikke til å skifte bort fra de allefall... bare domene - 95kroner året...
Renate A Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Takk for tips dere Skal tenkte litt på det, også må jeg jo bestemme meg for domenenavnet da Står mellom 2 stykker og klarer ikke helt bestemme meg... Skal ha samme navnet som kennelnavn også, så det bør være noe jeg er fornøyd med Bare husk at det bør være lett å huske og stave for andre
Ulvinne Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 KAn også bruke http://www.2every1.com der betaler du en engangssum på 100 kroner,og videre 9 kroner mnd. 150MB og oppdatert på det meste:)
Caroline Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 Bare husk at det bør være lett å huske og stave for andre Klart Det ene er veldig nordisk, det andre mer internasjonalt, derfor klarer jeg ikke bestemme meg Ser liksom fordeler og ulemper med begge deler...
Caroline Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 Det Tine å Tuppetroll har er kanskje det billigste man kan få, da med de begrensnignene som er med i den prisen... Har du ikke store krav så er det mere en nok til ditt bruk også... Det du ikke må finne på er å kjøpe domene av foreksempel internettleverandøren din, de har Blodpriser 500% dyrere er allefall min leverandør på slikt... eller så er jo www.domeneshop.no meget gode å har greie priser uten begrensinger.... Jeg kommer ikke til å skifte bort fra de allefall... bare domene - 95kroner året... Jo, men bare domene.. Altså, man må vel ha webhotell eller noe sånt, eller har jeg misforstått fullstendig? Tror jeg har klart å bestemme meg for domenenavn nå, så jeg gleder meg til å sette igang
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Skal enten ha www.Gizmo.com elle TineogGizmo.com noen som har forslag?
Line_ Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Skal enten ha www.Gizmo.com elle TineogGizmo.com noen som har forslag? du burde finne et kort navn i hvertfall www.Gizmo.com synes jeg hørtes bra ut
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Ja fikk litt hjelp av elin der men tenkte på det alså men så tenker jeg jo at jeg skal ha en hund til senere og hvet du... Så blir det ikke bare litt dumt med det da?
Tore Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 www.gizmo.com har vært opptatt siden 1994 eies av et amerikans selskap... .net .org osv er alle også opptatt... www.tineoggizmo.com er ledig... Store bokstaver er ikke tillatt så det ser jo litt sammensmeltet ut... Greit å sjekke om en adresser er ledig før man sitter dagesvis å funderer på om man skal ha den eller ikke...
Tore Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 tineoghunden.com, tineoghundene.com , tineshund.com gizmosverden.com , tinesside.com .... Du må jo se hva du skal bruke domenet til å ha et navn som passer... Å ha sidenavn etter hundens navn er jo litt gambling.. Du heter tine ?? så om du har en adresse etter ditt eget navn eller noe.? Di korte, enkle domenene er tatt for mange år siden, så man må tenke litt spesielt eller personlig....
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Kanskje jeg skulle gå for gizmosverden.com takk for hjelpen hverfall
Tore Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Ser nå at dette ikke er din tråd da men... Skal siden din se slik ut.?
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 For dere som har fox så legger bildene seg sånn og skal være en film på forsiden må fixe jeg da skal være fikset nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar