Gå til innhold
Hundesonen.no

labbe-prorblemer!


M-lady

Recommended Posts

Hei! Jeg sliter litt med at BC'en min ofte får vondt i labbene etter lek ol. Hun får både "blemmer" på potene, og i tillegg sliter vi med at klørene hennes slites helt ned til nerven. Jeg har aldri trengt å klippe klørene hennes fordi hun sliter dem selv, men nå er det altså blitt et problem!

Finnes det noen kjærringråd for hvordan styrke klørene? Jeg har kjøpt inn hvertekimolje som jeg ble anbefalt, pluss at jeg har kjøpt potesalve som jeg ikke er så flink til å bruke... :P

Jeg fôrer på Vom og Hundemat, men har ikke gjort det så lenge. Er det noe jeg kan tilføre maten som er bra for labber og klør??

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg brukte potesokker på forlabbene hvor problemet har oppstått en gang tidligere. Men da jeg nå så at baklabbene ble like "ille", skjønner jeg at løping og leking på dagens underlag, ikke blir aktuelt på en stund...

Men hvordan styrke klør og poter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville hørt med vetrinren om å få en b-vitamin sprøyte også fortsatt med ølgjær og omega 3 i maten.

Ellers så kan du smøre inn potene med potesalve eller spenol, spenol trekker fortere inn og er ikke såå klissete som potesalven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...