Gå til innhold
Hundesonen.no

Mest kjente raserepresentant av din rase

Fillerya

Recommended Posts

Men var ikke det en pitbull da?

Tar eg ikke feil så er den AKC registrert. Uansett representerer begge rasene for i den tiden spilte det liten rolle om ka "rase" det var altså om det var akc eller ukc.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Ja, BC må vel være Leo for tida.. Og ellers i hundemiljøet, kanskje Moss eller Moel Nap?

Andre raser..

Schäfer-Rex og Rin tin tin

Collie- Lassie, så klart

JRT-Eddie

Golden- Er jo en golden i den utrolige resien, er det ikke? Den er fantastisk *smelt*

Blanding av wheaten?terrier?- Happy i Seventh heaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, BC må vel være Leo for tida.. Og ellers i hundemiljøet, kanskje Moss eller Moel Nap?

Andre raser..

Schäfer-Rex og Rin tin tin

Collie- Lassie, så klart

JRT-Eddie

Golden- Er jo en golden i den utrolige resien, er det ikke? Den er fantastisk *smelt*

Blanding av wheaten?terrier?- Happy i Seventh heaven Trodde heller det var noe pyrenéisk gjeterhund i den men... Mulig jeg tar feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det er en så utrolig skjønn Golden i filmen Buddy, tror jeg har sett den filmen 100 ganger :P

HELT enig.. :P

Filmen er så fin... :P

Skal kjøpe meg maaange gamle hundefilmer, og få en hundefilm samling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Tror du har rett ja, ingen wheaten hvertfall :icon_redface:

Happy i 7th Heaven er en blandingshund, og på mange hjemmesider er hun referert til å være en terrierblanding - tatt i betraktning at svært få terriere har langt lyst/hvetefarget bølget hår så kan man vel ikke akkurat utelukke wheatenterrier.........

Pyrineisk Gjeterhund er den i alle fall ikke - den ligner ikke litt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tjorven og beethoven som klassiske, og alltid like morsomt at ingen trenger å spørre hva hugo heter engang, han bør jo lyde de navnene...

Pappaen til hugo er i kid interiør reklamen da.. Så hugo er jo litt kjendisbarn.

Men den mest kjente st. bernarden er vel Barry. Han står utstoppet i frankrike, og blir av mange regnet som en helgen og en helt for kalde folk som prøvde å gå over alpene men ikke fikk det helt til.. Han var best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemmlig :) Akkurat slik skal en golden være! ;)

Noen som så animal planet at the movies nå netopp? De filmet lassie, og jeg trur det var en lite norfolk terrier med ;)

Hah ;) Da vet man det og ;) Så på coveret nå, og ja det er visst det, lenge siden jeg har sett den nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy i 7th Heaven er en blandingshund, og på mange hjemmesider er hun referert til å være en terrierblanding - tatt i betraktning at svært få terriere har langt lyst/hvetefarget bølget hår så kan man vel ikke akkurat utelukke wheatenterrier.........

Pyrineisk Gjeterhund er den i alle fall ikke - den ligner ikke litt engang.

Jo, litt ligner den :) Nå tenker jeg på pels, den ligner. Fargen er ikke utenkelig, og ikke minst ørene. Men jeg antok en blanding det mulig var pyrenéer i, så det var ikke verre... Noen wheaten synes ikke jeg den ligner på, annet enn kanskje i hodet, men jeg har sjelden studert wheatenhoder, de er alltid dekket av pels ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig.. :)

Filmen er så fin... ;)

Skal kjøpe meg maaange gamle hundefilmer, og få en hundefilm samling ;)

Da MÅ du kjøpe Fluke. Om du ikke har den ;)

Vil selv kjøpe den utrolige reisen. Digger den golenretrieveren. (for få av den "typen")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... kjent schæfer.... *tenke*

man har jo den tyske serien da, krim.. hva heter den hunden igjen da.....

JO rex heter den... og det er vel schæfer hvis jeg ikke er helt på bærtur...?

er vel ett sted til jeg har sett schæfer, i en sånn kjent film... men kommer fader i meg ikke på hvor...

Da MÅ du kjøpe Fluke. Om du ikke har den ;)

Vil selv kjøpe den utrolige reisen. Digger den golenretrieveren. (for få av den "typen")

jeg har den utrolige reisen 1 og 2 jeg.. synd at det er såpass få igjen av sånn type golden som det der.. de er jo så :)

men syntes alle dyra i de filmene er morsomme jeg.. de utfyller hverandre så utrolig bra...

vimsete unghunden, ben, gamle kloke shadow og den listige og utspekulerte katten , sassy...

hehe ;) liker ikke barnefilmer jeg... neida... aldri ;)

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den utrolige reisen 1 og 2 jeg.. synd at det er såpass få igjen av sånn type golden som det der.. de er jo så :)

men syntes alle dyra i de filmene er morsomme jeg.. de utfyller hverandre så utrolig bra...

vimsete unghunden, ben, gamle kloke shadow og den listige og utspekulerte katten , sassy...

hehe ;) liker ikke barnefilmer jeg... neida... aldri ;)

Ikke jeg heller nei :rolleyes: Disney ;) Og masse andre filmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller nei :rolleyes: Disney :) Og masse andre filmer ;)

joiner deg der ja..

101 dalmantinere er og kjempe fin dyrefilm... kommer nok fler... disney vet hva som selger vettu ;)

i "kompanjongen og meg" er det med en schæfer. ;) Det er også en veldig fin film! ;)

ok, ikke sett den jeg ;) men siden det er schæfer med så må det jo være litt bra da ;)

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...