Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan kan folk gjøre noe sånnt`?


Guest Christine

Recommended Posts

Nei, det er grusomt. Men dessverre er det en slik verden vi lever i der sånne ting foregår.

Men jeg sier til deg noe som ble sagt på det andre forumet linken ble lagt ut. Kanksje greit å advare mot sterke bilder. Ikke alle som tåler å se sånnne ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som er så veldig bra, er at det er så fryktelig mange gode mennesker som setter alt for å redde/hjelpe dyr som har blitt behandlet på den måten:)

Men gud så fryktelig at folk kan finne på å behandle dyr på den måten.. Får vondt inni meg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt---

Men en ting ville jeg sagt,og det er at det burdte være litt fornuft inne i bilde,hvor de mest extreme tilfellene ble straks avlivet,istedet for å bruke tid og krefter på hunder som er så skadede,utmagret og ødelagt at de risikerer å ha store problemer med helsen uansett...

Sånt krever tid og penger,og selv om det er fint tenkt kunne pengene blitt brukt annerledes...Da det sikkert finnes hunder som har det bedre i live.

Jeg synes det er mishandling å holde i live en tydelig sliten og MAX vanskjøttet og kjøttete hund..

Det er litt blindt synes jeg..

Jeg mener at de gjør en god jobb og det er rørende å se når det går bra,men mange n hundene har best av å få dø da vi har så mange hunder som trenger,og for få gode mennesker til å hjelpe dem.

Viktigste er å fokusere på de friskeste,med best sjangser...

Sånn at ressursene ikke blir oppbrukt på de extreme..

Noen som skjønte det?Huff..trøtt..Så dette på Canis og..får frysninger over hele kroppen,inkludert ansiktet--

HATER at mennesker kan være så onde mot dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Det er grusomt hva mennesker kan få seg til å gjøre. Desverre er dette harde fakta for mange. Det triste er at slike ting som dette skjer hver dag, og at få kan gjøre noe med det. Syke mennesker vil alltid finnes.

Det er i alle fall bra å se at hundene på bildene blir tatt hånd om av ordentlige folk etter slik behandling. Flere skulle abreidet for å bekjempe slik behandling av dyr.. Men desverre er nok det veldig vanskelig..

Inustaff: Skjønner godt hva du mener, og er helt enig med deg. I visse tilfeller er hunder som dette alt for hardt skadet til at det lønnser seg å prøve og redde dem. De vil trolig aldri bli 100% bra igjen allikevel, og resurssene må være mange om man skal ha kapasitet til å hjelpe alle dyra. Ofte kan avliving være et bedre akternativ for de værste tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...