Gå til innhold
Hundesonen.no

Oksekjøtt

Gronnis

Recommended Posts

Skrevet

Har litt rester fra oksekjøttet som vi skal ha i middagen idag. Kan jeg gi det til Raja rått, eller må jeg steke det? Og bør jeg skjære vekk sener?

Skrevet

Heidi får oksekjøtt, både rått og stekt. Men rått er mer populær enn stekt. Hun er helt tullete etter det :D

Jeg skjærer opp i små biter og bruker som belønning. Men skjærer ikke vekk sener og slintrer. Hun får det naturell. Har aldri merket noe trøbbel med fordøyelsen hennes

Skrevet

Rått kjøtt er toppen av glede for alle hunder! (bortsett fra lhasaen til tante som er så kresen som fy!)

Trenger ikke skjære bort noe som helst. Tror Tussie ville gjort hva som helst for en biffbit!

Git du hunden en liten smakebit, tror jeg du får hunden til å vi se deg alt den kan for å få mer :D

Skrevet

når vi har vært i sverige å kjøpt sånn hel flatbiff, så får alltid toya litt av det, hu er helt gal, ligger eller sitter på kjøkkenet å venter på at vi skal bli ferdig, så hu skal gå restene :) og gjett hvem som eter fort da :o

Skrevet

ja jeg kunne og gitt gizmo rått kjøt hver dag om jeg hadde hatt god råd :P

Er ganske enkelt å få tak i deg billig :(

Man trenger jo ikke akkurat kjøpe biff, men avskjær fra slaktere, fisk fra fiskere osv.. Finnes et hav av muligeheter hvis du har stor nok fryser :P

Skrevet

Skal ta åsså hørre meg littt rundt kanskje det blir det på GIzmo og da :)

Er supert hvis du har en hund som nesten ikke spiser tørrfôr,og som du må nøde til å spise ihvertfall.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
    • Hei ambull-entusiaster, håper jeg kan få reklamere litt for dette treffet selv om det ikke er i Norge. Har du amerikansk bulldog og vil treffe flere med samme rase? Her er det en mulighet! Amerikansk bulldog club Sverige arrangerer sitt årlige klubbmesterskap, og inviterer også ikke-medlemmer og andre raser (disse blir selvfølgelig ikke klubbmestere). Vi har få påmeldinger enn så lenge og fristen er allerede til helgen.  Det hadde vært gøy om det var flere med ambulls i Norge som vil møtes for å nerde litt om rasen vi er så glade i.  https://www.facebook.com/events/1953185318641678/
    • Manmat racing belt hos Troll. de er litt store men veldig bra. De syr selv også i Tsjekkia , har ikke fabrikk i Kina som Nonstop. Så støtter man et    lite europeisk firma
    • Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...