Gå til innhold
Hundesonen.no

Oksekjøtt

Gronnis

Recommended Posts

Skrevet

Har litt rester fra oksekjøttet som vi skal ha i middagen idag. Kan jeg gi det til Raja rått, eller må jeg steke det? Og bør jeg skjære vekk sener?

Skrevet

Heidi får oksekjøtt, både rått og stekt. Men rått er mer populær enn stekt. Hun er helt tullete etter det :D

Jeg skjærer opp i små biter og bruker som belønning. Men skjærer ikke vekk sener og slintrer. Hun får det naturell. Har aldri merket noe trøbbel med fordøyelsen hennes

Skrevet

Rått kjøtt er toppen av glede for alle hunder! (bortsett fra lhasaen til tante som er så kresen som fy!)

Trenger ikke skjære bort noe som helst. Tror Tussie ville gjort hva som helst for en biffbit!

Git du hunden en liten smakebit, tror jeg du får hunden til å vi se deg alt den kan for å få mer :D

Skrevet

når vi har vært i sverige å kjøpt sånn hel flatbiff, så får alltid toya litt av det, hu er helt gal, ligger eller sitter på kjøkkenet å venter på at vi skal bli ferdig, så hu skal gå restene :) og gjett hvem som eter fort da :o

Skrevet

ja jeg kunne og gitt gizmo rått kjøt hver dag om jeg hadde hatt god råd :P

Er ganske enkelt å få tak i deg billig :(

Man trenger jo ikke akkurat kjøpe biff, men avskjær fra slaktere, fisk fra fiskere osv.. Finnes et hav av muligeheter hvis du har stor nok fryser :P

Skrevet

Skal ta åsså hørre meg littt rundt kanskje det blir det på GIzmo og da :)

Er supert hvis du har en hund som nesten ikke spiser tørrfôr,og som du må nøde til å spise ihvertfall.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...