Gå til innhold
Hundesonen.no

Oksekjøtt

Gronnis

Recommended Posts

Skrevet

Har litt rester fra oksekjøttet som vi skal ha i middagen idag. Kan jeg gi det til Raja rått, eller må jeg steke det? Og bør jeg skjære vekk sener?

Skrevet

Heidi får oksekjøtt, både rått og stekt. Men rått er mer populær enn stekt. Hun er helt tullete etter det :D

Jeg skjærer opp i små biter og bruker som belønning. Men skjærer ikke vekk sener og slintrer. Hun får det naturell. Har aldri merket noe trøbbel med fordøyelsen hennes

Skrevet

Rått kjøtt er toppen av glede for alle hunder! (bortsett fra lhasaen til tante som er så kresen som fy!)

Trenger ikke skjære bort noe som helst. Tror Tussie ville gjort hva som helst for en biffbit!

Git du hunden en liten smakebit, tror jeg du får hunden til å vi se deg alt den kan for å få mer :D

Skrevet

når vi har vært i sverige å kjøpt sånn hel flatbiff, så får alltid toya litt av det, hu er helt gal, ligger eller sitter på kjøkkenet å venter på at vi skal bli ferdig, så hu skal gå restene :) og gjett hvem som eter fort da :o

Skrevet

ja jeg kunne og gitt gizmo rått kjøt hver dag om jeg hadde hatt god råd :P

Er ganske enkelt å få tak i deg billig :(

Man trenger jo ikke akkurat kjøpe biff, men avskjær fra slaktere, fisk fra fiskere osv.. Finnes et hav av muligeheter hvis du har stor nok fryser :P

Skrevet

Skal ta åsså hørre meg littt rundt kanskje det blir det på GIzmo og da :)

Er supert hvis du har en hund som nesten ikke spiser tørrfôr,og som du må nøde til å spise ihvertfall.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...