Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Da er jeg ferdig med hele greia, ønsker kritikk osv http://home.online.no/~k-s-fro/index.html Det er litt kluss med dem som har firefox bildene flyter litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 fått ide`en fra Tuppetroll sin side eller? hehe. Søt side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 bare litt på sida det bildene lixom er teipa men ingenting er likt da alikevel ellers har jeg en god fantasi selv og da har jeg fikset litt igjenn må gjerne komme den kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 For min del kunne du gjerne ha droppet å ha det der disney fonten på teksten på førstesida. Synes det ble ulesbart. Greit nok og ha den fonten på menyen og overskriftene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 Om det bare er hos meg vet jeg ikke, men bildene til høyre på forsiden er over teksten. Dessuten er det mange av undersidene (eller hva de nå heter) som ikke virker. Men kjempefin side da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 Om det bare er hos meg vet jeg ikke, men bildene til høyre på forsiden er over teksten. Dessuten er det mange av undersidene (eller hva de nå heter) som ikke virker. Men kjempefin side da. Slik er det her også.. Fin side ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 ja jeg hvet at dere med firefox har det problemet dessverre:( men jeg skal prøve å få fikset det på en måte sidene kommer på plass i løpet av uka er ikke ferdig ennda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 Pen layout. Pene farger. Fonten er veldig vanskelig å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 hehe skal fixe på det en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Bildene til høyre hopper ut og over teksten når man har 1280*1024 oppløsning, sett dem inni kolonnen så slipper du problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Hehe ja jeg må få fikset det skal snart på jobb så jeg skal få fikset det i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Bildene til høyre hopper ut og over teksten når man har 1280*1024 oppløsning, sett dem inni kolonnen så slipper du problemet Problemet er at hun bruker frontpage :S I den opprinnelige koden jeg skrev, var det paragrafer inni en kolonne. Nå er det layers, som "svever" over tabellen. Slett følgende i koden til index: <div style="position: absolute; width: 164px; height: 561px; z-index: 1; left: 734px; top: 158px" id="layer1"> </div> ikke slett det som står imellom!! videre, ser jeg du har klart å rote litt på bunnen der: <STYLE> </STYLE> <!-- body { SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #000000; SCROLLBAR-BASE-COLOR: #7e9aaf; SCROLLBAR-FACE-COLOR: #; SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #7e9aaf; SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #7e9aaf; SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #7e9aaf; } --> (må slettes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Da bør det ordne seg ja Funker jo fint i 1024*768, men blir problem i andre skjermoppløsninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Problemet er at hun bruker frontpage :S I den opprinnelige koden jeg skrev, var det paragrafer inni en kolonne. Nå er det layers, som "svever" over tabellen. Slett følgende i koden til index: <div style="position: absolute; width: 164px; height: 561px; z-index: 1; left: 734px; top: 158px" id="layer1"> </div> ikke slett det som står imellom!! videre, ser jeg du har klart å rote litt på bunnen der: <STYLE> </STYLE> <!-- body { SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #000000; SCROLLBAR-BASE-COLOR: #7e9aaf; SCROLLBAR-FACE-COLOR: #; SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #7e9aaf; SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #7e9aaf; SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #7e9aaf; } --> (må slettes) Jeg sletta den kodene du sa og bildene la seg helt nede på midten av bunnen... skal vel ikke være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Siden er kjempeskjønn! Det bildet hvor Papillonen ser ned på siden er utrolig herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Kjemope fin side Tine Du har blitt veldig flink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Tusen takk ... noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Sia di ble kjempefin Men du må gi en tittel til siden din Den heter bare untitled Document... Ellers, pen og oversiktelig Gjesteboken signert! (kanskje en annen farge på den forresten, det ble litt feil farge i forhold til resten av siden...) bare et lite tips altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Takk takk ja skal gi den en tittel men ellers takk noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PianoPiano Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 litt kjedelige farger kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Ganske narturlige da liker ikke krasja farger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Jeg synes fortsatt den hovedteksten er vanskelig å lese.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 29. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Har fikset teksten da men men, kanskje jeg skifter etter hvert skal lage meg ny layout om noen mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar