henrikke Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 http://www.demokraten.no/lokalnytt/article2014567.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Yup. Har nok gått ned noen kg selv etter at eg fikk gutten her. Må bare bli flinkere til å gå enda mer ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jepp, signerer den! Gikk ned 7 kg i høst, og det "eneste" jeg gjorde for det var å drikke mer vann + mer tur med hundene banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Ja! helt klart. Har blitt mye mer aktiv jeg ja. Og muligens gått ned en par kilo også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jeg har også gått ned ett par kilo lilletassen kom i hus. Har absolutt blitt mer aktiv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jeg har og gått ned 5kg Ble mer aktivivtet etter at mini kom i hus (samboer gikk mer tur før ), før det så hjalp Aro meg til at vegta ikke gikk opp iallefall Aro har også gått ned 3,5 kg. I oktober var han 50 kg, målet er 45 kg, og denne ken var han 46,5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Selvfølgelig er hund sunt Sunt for både kropp og sjel. Heh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2006 Er så glad for at jeg har hund! Føler meg mye friskere og gladere etter at Tussie kom i hus! Livet er kjedelig uten dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar