Gå til innhold
Hundesonen.no

Vondeste og herligste opplevelse


Guest Vicky

Recommended Posts

beste opplevelsen: jeg vet egentlig ikke. er bare lykkelig hele tiden, tar livet som det kommer og ser det positive i alt - slik at flest mulig øyeblikk blir de beste. så det er ganske mange!! :) har skjønt at livet er for kort til å ha bare noen få "beste opplevelser".

verste opplevelsen: da bestevenninen min gjennom hele oppveksten ble kjørt på av en fyllekjører. hun ble bare 17 år, og skulle ha vært 21 nå.... det var helt grusomt, og er ennda kjempevondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Når jeg fant ut at jeg og sambo skal ha barn!! :P

Gratulerer!! :icon_fun: :) Du får legge inn "mage bilder" og nyfødt bilder sånn at alle damene her inne blir verpesjuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Da lillesøsknene mine ble født etter syv lange år som enebarn (oversosiale små kryp liker seg ikke alene), de dagene ALT klaffa med Puma, og jeg visste vi var bestevenner. Også de dagene ingenting klaffa, og jeg allikevel visste vi var bestevenner;)

Værste: Da jeg tok avgjørelsen om å avlive Puma, og visse hendelser knyttet til en gutt. Dessuten var det fryktelig vondt da farfaren min døde, men det er på en måte en ren sorg uten dårlig samvittighet eller tusen spørsmål.. Og da blir alt så mye lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Hmmm... Å kvalifisere seg til å ro for Norge i Baltic cup i Litauen, å vinne 2x på regatta i Sarpsborg, å komme på andre plass i 1x på Voss juni 2005, å begynne i roklubben :P, å få lappen, å få valp(i morgen :):P )

Verste: Da onkelen min døde av kreft(99% av dem som dør av lungekreft i Norge er/har vært røykere, han var en av den 1% som ikke var det...), da besteforeldrene mine døde, da fetteren min druknet bare 19 år gammel, da hunden min ble påkjørt og drept, da jeg begynte på Bergen Kathedralskole :P

Kommer ikke på noe mer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh? :P Har du skrevet det en annen plass også eller, så det er bare jeg som ikke er flink til å følge med? :P

Men uansett, kjempegrattis da! Når er termin?

Nei, har ikke skrevet det noe annet sted :P hihi

Termin er usikker, men skal på ultralyd i trheim snart for å se!! :P

Næ! Dette har ikke jeg fått med meg heller....! Men GRATTIS!!! :P Jeg forventer masse bildespam! :P Når kommer nurket?

Takktakk!! Gjett om vi gleder oss!!

Bilder kommer nok kjenner jeg meg selv rett! B)

Gratulerer!! :icon_fun: :D Du får legge inn "mage bilder" og nyfødt bilder sånn at alle damene her inne blir verpesjuke!

Ja, det skal bli!! ;)

(Måtte ta bort noen smilyer!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste må være når jeg fikk vite at jeg skulle få hund. Ikke minst når jeg fikk henne :P Det var også en god følelse når alt klaffet med den nye hunden (hadde masse problemer med henne det første året :rolleyes: ) :P

Det verste: Det må ha vært når jeg mistet ei av mine beste venner i kreft. Jeg fulgte henne helt fra diagnosen kom, til hun mistet alt håret... Så skulle hun ta den siste opprasjonen, da orket ikke kroppen mer. Hun døde 15 år gammel :P Kommer aldri til å glemme det.

Jeg synes også det var utrolig trist når oldemoren min døde andre juledag -05 :D

Yakine: Gratulerer :icon_fun: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke skrevet det noe annet sted :P hihi

Termin er usikker, men skal på ultralyd i trheim snart for å se!! :D

Takktakk!! Gjett om vi gleder oss!!

Bilder kommer nok kjenner jeg meg selv rett! B)

Ja, det skal bli!! ;)

(Måtte ta bort noen smilyer!)

Gratulere så mye :icon_fun: banana banana :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 9 mnd skriver du i denne tråden på verste og beste: Da jeg fødte (verste). Da jeg fikk ungen i armene (beste)

;) Gratulerer!

Hehe, det er MEGET godt mulig ja! B)

Men, skal ikke kuppe tråden til Vicky... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste opplevelsen var å få min første hund,bli forelsket,få en kjempegod vennine og gjøre det så bra på bronsemerketprøven med Yaris.(177 AV 180)STOLT JA)(blei så glad at jeg gråt jeg :);) )

Værste var når jeg ble syk,og fikk vite at jeg aldri vil bli helt frisk,når bestemor døde,å når jeg måtte avlive vesle chanel bare 8 mnd gammel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste; Da Annette døde, da vi stod nede på veien og visste at det ikke var noe mer vi kunne gjøre og det føltes ut som om det tok evigheter før ambulansen kom også helikopteret, da rektoren sa at hun var nå erklært død... Stod ikke det året på skolen.

Beste; Nå, jeg har flyttet hjemmefra, alt klaffer med Serchaj, har verdens beste kjæreste (I akkurat dette øyeblikket..lal) Har sinnsykt gode venner, og tenker på hund nr 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...