Gå til innhold
Hundesonen.no

Veldig OT, Underskriftskampanje


bcFame

Recommended Posts

Hei, St. Olavs Hospital truer med å legge ned fertilitetsseksjonen /seksjon for ufrivilig barnløse om ikke myndighetene bevilger mer penger.

Hjelp oss i kampen mot nedleggelse og skriv under. Benytt linken nedenfor

http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1108

Hilsen oss i FUB

på forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Man kan da alltids adoptere. Verden er overbefolket nok som den er.

meget godt synspunkt.... men i norge er det vel egentlig sånn at vi er for få egentlig. siden det er for få folk til jobbene i norge f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget godt synspunkt.... men i norge er det vel egentlig sånn at vi er for få egentlig. siden det er for få folk til jobbene i norge f.eks.

Får vi slutte å være så kresne på hvem vi ansetter da, og ansette noen med annen hudfarge enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er inhabil siden jeg ikke liker barn spesiellt godt men jeg skjønner ikke hvordan man kan forvente at et samfunn skal bruke massevis av penger på at akkurat DU skal få bringe genene dine videre når verden er proppfull av forsvarsløse barn som trenger trygge hjem. Man skal ha pokker så gode gener skal man overbevise meg om at de er verdt det. Jeg mener: det dør barn hvert minutt av sykdommer vi har medisiner mot, sult og av overgrep.Også skal man bruke masse ressurser på at det skal komme et nytt barn til verden?Et som er mer "verdt"? Kan de ikke bare adoptere? *regner med pepper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Får vi slutte å være så kresne på hvem vi ansetter da, og ansette noen med annen hudfarge enn oss.

Helt 100% enig Kristina! Syns det er urettferdig å skyve vekk innvandrere som virkelig prøver å inntegrere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Mulig jeg er inhabil siden jeg ikke liker barn spesiellt godt men jeg skjønner ikke hvordan man kan forvente at et samfunn skal bruke massevis av penger på at akkurat DU skal få bringe genene dine videre når verden er proppfull av forsvarsløse barn som trenger trygge hjem. Man skal ha pokker så gode gener skal man overbevise meg om at de er verdt det. Jeg mener: det dør barn hvert minutt av sykdommer vi har medisiner mot, sult og av overgrep.Også skal man bruke masse ressurser på at det skal komme et nytt barn til verden?Et som er mer "verdt"? Kan de ikke bare adoptere? *regner med pepper*

meget godt synspunkt.... jeg er ganske usikker i den saken her, så jeg danner meg en mening når dere andre har sagt en del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda.. jeg kjøper argumentet med å adoptere.. men det er vel en menneskerett å prøve alt først, om man vil det??

Å få barn derimot, er ingen menneskerett..

Menneskerett, muligens, men etter det jeg har forstått så betaler faktisk vi for en del av dette med våre skattepenger, og det synes jeg ikke er rettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere ville sagt alt det ser dersom dere ikke kunne få barn. Det er faktisk utrolig tundt psykisk å prøve måned etter månded år ut og år inn. Hvis man først blir gravis, så ender det gjerne med spontanabort sent i svangerskapet osv.

Adopsjonslisten er veldig lang. Det er ikke bare å ta et fly ned til afrika eller asia for å hente et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...