Tine Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Heisann er litt nysgjerrig på hva enkelte mener om farger på hjemmesidene. Holder selv på med en layout nå og den er blå ganske frisk farge... Hadde vær greit å hørre på folk sine meninger rundt dette.... Selv syntest jeg friske farger er fine mens rosa, gull osv ikke er noe fint men det er jo bar emin meining da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Jeg liker rene sider med farger som matcher hverandre. Har en fin side for matchende farger som du kan bruke http://www.colorblender.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Takk takk... Har selv lyse blå og en litt mørke blå på min layout syntest de er kjempe fine farger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jeg foretrekker farger som ikke er veldig "sterke". feks: Denne kombinasjonen, som jeg fant ved "uhell" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jeg foretrekker farger som ikke er veldig "sterke". feks: Denne kombinasjonen, som jeg fant ved "uhell" Knal fine da kanskje jeg skulle skifte men noe lignende det jeg har da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Jeg foretrekker farger som ikke er veldig "sterke". feks: Denne kombinasjonen, som jeg fant ved "uhell" Det var helt etter min smak Den siden var forresten kjekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Egentlig er det det samme hvilken farger som brukes. Forskjellen er lysheten. Alle lyse farver kan brukes syns jeg. Da gjerne i kombinasjon med litt mørkere nyanser i feks font, rammer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Egentlig er det det samme hvilken farger som brukes. Forskjellen er lysheten. Alle lyse farver kan brukes syns jeg. Da gjerne i kombinasjon med litt mørkere nyanser i feks font, rammer etc. vel, det her hadde blitt en ****** side: http://colorblender.com/?preloadblend=00B3...F004D4D4DB3B3B3 eller, faktisk.. kunne blitt fett. men teksten burde vært mørk, det lyse burde blitt brukt til kanter og den grå som bakgrunn elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Ja men så er fargene der også ganske skarpe.. Men den fargen HTML #77B300 RGB 119/179/0 var fin. Skogsgrønne. Da med sort skrift feks, og enda mørkere skogsgrønn. Mye fin man kan få til med de rette fargene kombinert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 30. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Ja sant det, men ville nå ikke hatt en spy grønn siden tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar