Ulvinne Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Ja,mulig det er noe med pc min men hver gang jeg forsøker og gå inn på ef.net så stenger maskinen seg. Det vil si: Alt stopper,så stenger den meg ute fra internett og jeg kommer ikke inn igjen. Da må jeg slå av modemet så slå det på igjen,da kommer jeg på internett men ikke ef.net. Veldig irriterende og jeg gidder ikke slå av og på det modemet(som visst kan ødelegge det etterhvert) 20 ganger etterhverandre for og komme inn på en chat. Samtidig kunne jeg jo godt ha tenkt meg og komme inn der da.. Noen som kan hjelpe?
vipsen Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Funker ikke chatklienten her inne heller?
Ulvinne Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Nei. Den funket to ganger også begynner den som jeg har beskrevet ovenfor.
Espen Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Angående problemmer med mIRC så kan du ikke ta de her inne, dette gjelder kun for henvendelser angående hundesonen. Prøv chatten nå.
Ulvinne Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 men det er jo pga hundesonen. Jeg vil inn på hundesonen chatten men det går ikke pga mirc. Tenkte kanskje det var en enkel og fin løsnoing jeg ikke har sett;)
Ulvinne Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Kom inn! Tusen takk for hjelpa...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar