Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet om det finnes halsbånd til disse?

Recommended Posts

Skrevet

Kjøpte disse kobblene (jepp alle 3, utstyrsfrik!!) på canis.

Lurer på om noen vet om det finnes halsbånd i samme serie?

Finner det ikke ;):D .

reflekskobbel.gif

Tips til andre, dette er kanon gode kobbel med reflex til lav pris!!! :P

Skrevet

Hei vet ikke om det finnes noen halsbånd,

men syntes bare det er godt å vite at det ikke bare er jeg som er utstyrs frik :D;)

Skrevet

Jeg trur jeg har sett noe liknende i halseband på Hamar en gang. Husker ikke hva butikken het, men de hadde ufattelig mye rart i halseband og band der...

Skrevet

Det kobbelet har jeg også. (Men jeg har "bare" det svarte da :D ) Veldig fornøyd! Har heller ikke sett no halsbånd som hører til..

Skrevet

Photo-0046450x338.jpg

Lurer på om det er noe lignende som dette, det finnes med refleks flettet inn i og, og i strup, halvstrup og vanlig.

Også lurer jeg på hvor langt det kobbelet er?

EDIT: så det på canis nå hvor langt det var. 180 cm

Men hvordan er kvaliteten? ettersom det er ganske billig?

Skrevet

Kvaliteten på kobbelet er kjempe bra (og jeg er SÆR(!!) når det gjelder utstyr) + at det er flettet inn reflex i dem som fungerer veldig bra.

jeg er veldig fornøyd med de og er veldig glad for at jeg kjøpte tre stykker for da har jeg om jeg ikke finner de igjen. :D

Naboen min med en stor schafer hanne har brukt det ene båndet mitt og fikk en skikkelig "strekk" i båndet og båndet holdt godt.

Man kan også velge mellom flere forskjellige tykkelser :D

Skrevet

kan se ut som det ene jeg har. :P har ikke prøvd det ennå jeg da, for har nok av bånd :P og klarer ikke bruke alle på engang.

Hi hi sånn er det ofte her også, men dette burde du prøve, blir sikkert en av favorittene dine. :P

Skrevet

Photo-0046450x338.jpg

Lurer på om det er noe lignende som dette, det finnes med refleks flettet inn i og, og i strup, halvstrup og vanlig.

Også lurer jeg på hvor langt det kobbelet er?

EDIT: så det på canis nå hvor langt det var. 180 cm

Men hvordan er kvaliteten? ettersom det er ganske billig?

Hm..hvor har du kjøpt det? :unsure:

Det er ikke likt men ganske så likt. :P

Skrevet

Hm..hvor har du kjøpt det? :unsure:

Det er ikke likt men ganske så likt. :P

Den flettede serien er nok fra Norsk hundeutstyr. De har også varianter med innflettet refleks

Skrevet

Den flettede serien er nok fra Norsk hundeutstyr. De har også varianter med innflettet refleks

Godt at noen husker navnet på butikken :P

Skrevet

Ja du fikk nå svar nå :P kjøpte det på en utstilling jeg var på for en stund siden.

Vurderer å kjøpe det kobbelet om det er lengre enn det jeg har fra før av. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...